Gå til innhold

Julegavetips til bror 25 med dame, uten barn???

Anbefalte innlegg

De er håpløse, ønsker seg aldri noe :) Har lyst til å kjøpe dem noe fint, siden broren min er verdens snilleste og mest hjelpsomme når jeg trenger han!! I fjor kjøpte jeg de gavekort på kino og Fridays. Litt vanskelig å vite hva de syntes om det, for de sa ingenting i etterkant (rett og slett vimsete, vi feiret ikke jul sammen). Tidligere har jeg kjøpt kasseroller, elektrisk pepperkvern, gode kniver blabla.... Er helt tom nå, nesten ferdig med alle julegavene, men denne sliter jeg med :)

Fortsetter under...

Veldig vanskelig da du ikke skriver hva slags type person han er. Elsker han friluft, jakt og fiske? I så fall er det aldri feil med ullklær av god kvalitet, eller gavekort på XXL :) Er han en feinsmecker som er glad i god mat og vin? I så fall kjøper du en god Amarone eller en dyr og flott olivenolje. Hvis du vet han elsker å spille pc-spill så kanskje et high tech headset eller en gaming-mus kan være noe?

Anonym poster: 982603613a603f90274d41cb16da74cd

Gavekort i klesbutikk kanskje?

En flaske whisky/konjakk?

Treningstøy om han liker å trene.

Liker han film? Samleboks av et eller annet

Eller skulle du kjøpe noe til dem.sammen?

Ofte er det lettere å kjøpe en gave til hver syns jeg

.. fellesgaver blir gjerne "husting".

Jeg pleier å kjøpe til dem sammen, for jeg vet i allefall ikke hva jeg skal kjøpe til henne. Ung jente med veldig dyre vaner på ting, så kan ikke bare satse på noe der :) hehe.... Nei, jeg vet nesten ikke selv hvordan de er sammen hvertfall... Han er vel litt friluftsmenneske, men jeg synes ulltøy er sååå kjedelig :D å kjøpe altså, koster mye og føles lite :) ellers mange gode tips... Takk :)

Er hun forfengelig ? I så fall. Neglelakk av god type faller alltid i smak. OPI for eksempel. Og nå er det jo in med slik crackle polish. Så du kan jo spørre bror din hva slags farger hun liker og sette sammen to sett av det :-) til han så må det jo være noe han har intresse av. Konsertbiletter, gavekort i diverse : itunes, android market , bykort, et visa gavekort osv osv. Og kjøpe en flaske vin i tillegg :-)

Anonym poster: 1182215204366245287247eea50d2fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...