Gå til innhold

Litt dumt Spm kanskje..

Anbefalte innlegg

Litt dumt spørsmål kanskje, men så lenge en ikke har noen blødninger, eller plutselige maggekramper osv. Så kan en regne med alt er i orden?

Er jo mitt første svangerskap, og er jo bare 4 +3. Men tenker på hvis en ikke har noen graviditets symptomer osv. Trenger man bekymre seg da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992390-litt-dumt-spm-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg begynte med bittelitt mensmurringer i uke 8 og kvalmen kom i uke 10, sammen med veldig vonde og ømme bryster. Før den tid hadde jeg ingen symptomer.

Du kan regne alt som normalt hvis du ikke har smerter eller blødninger, men likevel må man ha heeelt bakerst i hodet at ting kan gå galt likevel. I de aller fleste tilfeller så går alt helt fint, men noen få opplever dessverre å abortere :-(

Jeg er 9+1 og har nesten ikke hatt symptomer. Litt menssmerter på natten, tilsammen to timer med kvalme, magen har est ut og litt ømme bryster. Heller ikke hatt blødninger, annet enn såvidt litt etter sex. Så ting er nok normalt skal du se :-) men ja, man kan jo abortere/miste når som helst uansett, men det er jo ikke så mye å få gjort med. Men jo flere dager som går, jo tryggere er det jo :-):-) gratulerer med spire forresten!

Jeg er 9+3 og har heller ikke følt særlig mye symptomer før nå, kun økt tissetrang og litt tretthet. Men nå har det kommer er veldig sliten og "lat". etter noen timer ute å farte er det tilsvarende timer på sofaen. Jeg er også konstant "fyllesyk" og kjenner litt mensmuringer og voksing i magen, altså at det strekker litt til tider. Jeg har nettopp bestilt og fått doppler aparat og dette var helt topp, hørte klart og tydlig hjertelyden og det beroligerer en mors hjerte og er veldig betryggende at man kan høre når som helst uten å dra på ul. Jeg er av den bekymrete typen og det er det nok mange som er og er ekstra bekymret nå under mitt første svangerskap, men dette går nok bra for oss alle sammen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...