Terese med to jenter Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg er helt elendig på strikking, men har begynt å strikke på et sitteunderlag. Det skal strikkes rundt på rundpinner pga mønster, og nå har jeg fått snurr på strikkinga. Først tenkte jeg at det ordner seg vel, så jeg strikket litt til. Nå har jeg skjønt at jeg må rekke opp, men da trenger jeg hjelp for å unngå å gjøre samme feilen på nytt. Hvorfor fikk jeg snurr i utgangspunktet??? Arg... Liker ikke å rekke opp
Ullsokken Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Har gjort samme feilen selv. Det blir snurr når rekken med masker du har lagt opp er vridd når du begynner å strikke rundt, så du må.passe på at det ikke er vridd når du begynner å strikke rundt :-)
Terese med to jenter Skrevet 20. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2012 Aha, det var jo logisk egentlig, men skjønte ikke helt likevel tusen takk for svar, da må jeg vel bare rekke opp har strikket over et nøste, så det var veldig irriterende (et nøste går ikke veldig fort med meg) tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå