Gå til innhold

Jeg begynner igjen i jobb i morgen...

Anbefalte innlegg

... Og jeg kaster fortsatt opp! Hjelpes så lenge denne kvalmen skulle vare!

I uke 14 nå. I forrige svangerskap var jeg kun kvalm i to uker :(

Har ikke samvittighet til å være sykemeldt lenger, da jeg har vært det i fire uker, og jeg startet i ny jobb i august ;) Så får vel bare krysse fingre og håpe på det beste!!

Flere som er dårlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992370-jeg-begynner-igjen-i-jobb-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det veldig som deg med kvalme. Men sliter med magesmerter samtidig. Du kan jo prøve deg på jobb og heller sykemelde deg igjen hvis du ikke blir ber. Jg har hvert sykemeldt i 7 uker nå og ingen planer om å begynne på jobb enda, men det har like mye med magesmertene. O har en jobb hvor jeg må være 100% fokusert hele tiden.

Jeg snakket med sjefen og gidde beskjed om at jeg ikke tør å jobbe enda pågrunn av at når jeg får de verste mageknipen så blir jeg veldig svimmel og dårlig. Det hadde min sjef stor forståelse, er jeg ikke ved mine fulle fem så går det utover sikkerheten til mine kunder. Og det kan vi ikke ha noe av.

Uke 13+3 og er fremdeles sykemeldt. Kvalmen kom i uke 10. Sykemeldt ut søndagen. Skal til legen på fredag og kommer til å be om forlenget. Jobber på gatekjøkken, reagerer på frytyr og pølselukt. Svimler hvis jeg står for lenge eller reiser meg for fort opp.

Kvalm hver gang jeg spsier så er jeg på jobb (8 timer) så tør jeg ikke spise så mye som en matbit. Står alene på jobb hele dagen uten mulighet til hjelp dersom jeg får problemer!!!

Jaja, jeg må sette meg selv, babyen og helsa først så føler denne sykemeldingen kan bli noe langvarig. Håper bare ikke legen slår seg vrang og krever at jeg må jobbe :-/

Huff, glad jeg ikke jobber på gatekjøkken altså!! Det hørtes fælt ut i denne kvalmen!

Mye løs/vondt i magen, jeg også, men har kontorjobb, så håper at det går greit... Har det ikke hver dag. Krysser fingre for at sjarmøretappen starter for oss alle NÅ!

Uke 14 i dag. Jeg begynte å jobbe igjen i går etter 5 uker sykmelding. Jeg hadde gjerne blitt hjemme 2 uker til, men hadde så dårlig samvittighet :/ Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp (har vært det siden uke 5), men det har faktisk gått bedre etter at jeg begynte å jobbe igjen.

Mine kolleger gjør mye for å lette hverdagen min. Jeg er pedagogisk leder i en barnehagen. De lager mat, skifter bleier, osv. Jeg er stort sett bare sammen med ungene.

Jeg vurderer å gå til lege etter hvert og spørre en 20% sykmelding. Det som er vanskelig nå er at jeg er helt utslitt og får aldri hvile (har 2 barn hjemme også).

Annonse

Usj... Så kjipt da. Selv var jeg kvalm fra uke 6 til 14 i ett strekk. Kastet aldri opp, men gikk rundt konstant kjempekvalm og greide knapt sove, pga kvalmen aldri ga meg pause. Hadde aldri greid å jobbe 100% den tiden, men holdt ut de 50% jeg jobba (burde nok vært sykemeldt)

Men etter uke 14 var den helt vekk heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...