Gå til innhold

Sex i slutten av svangerskapet

Anbefalte innlegg

Er jammen ikke lett! Misjonæren har utgått lenge siden jeg ikke klarer å ligge på rygg, sitter jeg oppå og lener meg fram blir han skvist av magen min, hehe. Bakfra funker ikke, for han støter borti livmortappen, og det er ubehagelig... Godt magen snart er borte, kansje vi har et normalt sexliv igjen runt påske :-p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992352-sex-i-slutten-av-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ri baklengs også ;) Altså ikke sitte vent mot han (ansikt mot ansikt, men du med ansiktet vendt nedover mot fotene hans). Det fungerer her siden magen er i veien (han har litt mage han også :P )

Liggende på siden i sengen fungerer også, dere begge ligger sidelengs, han bak deg og du løfter øverste fot litt oppå/over han ;)

MEN, nå har jeg en mann som ikke takler tanken på sex pga den lille-store i magen, så kan vel ikke forvente å få noe før påske en gang jeg nå :( *sukk*

Er i uke 39 jeg da, så må jo ha sex mens jeg enda kan selv om magen er diger! Går nok en stund etter fødsel før det blir aktuelt igjen liksom:-/ Bakfra fra siden funker jo, men er liksom litt lite spennende, er liksom mer kosestilling:-)

Annonse

Du kan jo ri baklengs også ;) Altså ikke sitte vent mot han (ansikt mot ansikt, men du med ansiktet vendt nedover mot fotene hans). Det fungerer her siden magen er i veien (han har litt mage han også :P )

Liggende på siden i sengen fungerer også, dere begge ligger sidelengs, han bak deg og du løfter øverste fot litt oppå/over han ;)

MEN, nå har jeg en mann som ikke takler tanken på sex pga den lille-store i magen, så kan vel ikke forvente å få noe før påske en gang jeg nå :( *sukk*

Føler med deg der! Skjønner de mannfolka som syns det blir rart, men er veeeeldig glad for at min ikke er sånn.

Du kan jo ri baklengs også ;) Altså ikke sitte vent mot han (ansikt mot ansikt, men du med ansiktet vendt nedover mot fotene hans). Det fungerer her siden magen er i veien (han har litt mage han også :P ) Liggende på siden i sengen fungerer også, dere begge ligger sidelengs, han bak deg og du løfter øverste fot litt oppå/over han ;) MEN, nå har jeg en mann som ikke takler tanken på sex pga den lille-store i magen, så kan vel ikke forvente å få noe før påske en gang jeg nå :( *sukk*
Føler med deg der! Skjønner de mannfolka som syns det blir rart, men er veeeeldig glad for at min ikke er sånn.

Lucky you! Sist vi hadde sex er vel 2 uker siden, og da etter MYE overtaling fra min side :( Så jeg har mange gode forslag til stillinger, men det er håpløst å få han med siden han syns det er så rart/ekkelt mtp babyen inni der... Så neste gang det skjer noe blir vel ikke før påsken 2013 tipper jeg, brannbil er ganske uaktuelt for oss begge og dusjen for liten :(

Du kan jo ri baklengs også ;) Altså ikke sitte vent mot han (ansikt mot ansikt, men du med ansiktet vendt nedover mot fotene hans). Det fungerer her siden magen er i veien (han har litt mage han også :P ) Liggende på siden i sengen fungerer også, dere begge ligger sidelengs, han bak deg og du løfter øverste fot litt oppå/over han ;) MEN, nå har jeg en mann som ikke takler tanken på sex pga den lille-store i magen, så kan vel ikke forvente å få noe før påske en gang jeg nå :( *sukk*

Lucky you! Sist vi hadde sex er vel 2 uker siden, og da etter MYE overtaling fra min side :( Så jeg har mange gode forslag til stillinger, men det er håpløst å få han med siden han syns det er så rart/ekkelt mtp babyen inni der... Så neste gang det skjer noe blir vel ikke før påsken 2013 tipper jeg, brannbil er ganske uaktuelt for oss begge og dusjen for liten :(

Huffda, høres virkelig ikke noe gøy ut! :-/

Her i gården gleder mannen seg til "prosjekt få baby ut" ;) Førstefødte satt på første forsøk og hun inni magen nå var ikke planlagt overhodet så han føler seg snytt for all prøvesexen som han så fint sa :P Han skal på kurs med jobben først og det frister LITE å føde alene, så vi drøyer den litt til.

Her er jeg så hoven nedentil at jeg sprekker opp rundt åpningen om vi har sex. Det frister hverken meg eller mannen å møte opp på føden med denslags "skader" :P

Min gubbe er diiiger(altså overvektig), så stillingene er jo begrenset fra før..

Næh, satser heller på å komme sterkere tilbake om noen mnd :D

Ja, også har mannen nå "hengt seg opp" i at sex kanskje kan starte fødselen, og siden vi/sykehuset nå plutselig er usikre på hvor langt jeg egentlig er på vei så vil han iallefall ikke!

Så "Turbojenta og lille spire": Skjønner den ja, iallefall om han reiser bort på kurs!

Men; Min mann jobber når det selv passer han, og nå i det siste har det blitt lite jobbing pga meg da... Så jeg syns igrunn "prosjekt baby ut" bare kan starte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...