Gå til innhold

Skal bygge hus, kom med tips :)

Anbefalte innlegg

Vi har ikke ekstra spisestue men har en kjøkkenøy med barstoler mellom kjøkkendelen og spisedelen. Har to separate rom med doble dører mellom, da kan det være ganske åpent mellom eller helt stengt. Har en ekstra tv på kjøkkenet så jeg kan sitte der og se noe hyggelig på NRK når mannen sitter og skriker foran fotballkampen :-).

Anonym poster: 15fc2cef2d0687d97be236e95811e73f

Fortsetter under...

Vi har ikke ekstra spisestue men har en kjøkkenøy med barstoler mellom kjøkkendelen og spisedelen. Har to separate rom med doble dører mellom, da kan det være ganske åpent mellom eller helt stengt. Har en ekstra tv på kjøkkenet så jeg kan sitte der og se noe hyggelig på NRK når mannen sitter og skriker foran fotballkampen :-).

Anonym poster: 15fc2cef2d0687d97be236e95811e73f

Ok :) barløsning/ly er planen. Mulig vi går for mindre kjøkkenbord og separat spisestue, må se litt på dette. Men doble dører var genialt :) skal huske på det når vi tegner planløsnigen :) greit å kunne velge om u vil ha åpent eller stengt. Greit å kunne gjemme seg bort på kjøkkenet og ordne med maten nær man har gjester f.eks. Blir kanskje litt vel åpent med helt åpen løsning. Tv på kjøkkenet trenger jeg ikle, mannen hater fotball og vi ser lite på tv. Men kan forstå behovet ditt ;)

Anonym poster: a0a66fb63a90411e1d1d731c271d4a60

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...