Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min har vært i seng rundt syvtiden helt siden han var 2-3mnd. Han har en storebror, så det var naturlig å prøve å synkronisere dem så tidlig som mulig. Han er ferdig med nattesøvnen ved åttetiden. (Har gjerne en våkenperiode hver natt hvor han står i sengen og gynger eller krabber rundt meg og biter meg i puppen... :-/)

Tulla vår legger seg 17:30-18:00, har gjort dette fra hun var 3mnd. Har forsøkt å legge hun senere men hun er helt ferdig kl 17:30 og vil bare sove. Hun får fortsatt pupp 1-2 ganger om natten og står opp for dagen ca. 07:00 :-)

Gullgutten min sovnet ikke før rundt 21:00- 22:00..... Så sov han gjennom hele natta fram til rundt 08:00- 09:00.... På dagen sov han minst to gode lurer. Fikk hele tia høre det fra søsteren min at "hennes barn alltid sov kl 07:00 " og det burde jeg også få til med mitt barn. Men dette er helt individuelt, alle barn har sin egen døgnrytme som endres etterhvert som de vokser, det er vi foreldre som ofte prøver å presse dem til å sove for at "vi skal få kveld". Nå er gutten min 13 mnd og han blir trøtt tidligere på kvelden enn da han var mindre, våkner tidligere om morgenen, og han sover bare en gang om dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...