Gå til innhold

Hvem tilbehør til grillet kylling bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke kannibal så bruker ikke noen til tilbehør.

Men sånn ellers bruker jeg ris eller pommes frites salat og en god dressing.

En sjelden gang saus, men styrer i såfall unna Bretagne sausen, den er ikke noe særlig. Den kremede kyllingsausen er bedre da. Men aller helst lager jeg en saus selv.

Anonym poster: d8d31a09e6e9b92e787fc9d69a3a08bf

Annonse

Her er vi nok ganske så vanedyr og bruker ris eller chips med bernaise saus og salat til.

Men det er veldig godt dersom du tar kyllingfilet og ruller bacon rundt og steker i ildfast form. Kan f.eks ta båtpoteter eller bakt potet inntil? Saus synes jeg er vanskeligere, har kjørt meg helt fast i bernaise, men kanskje fløtesaus, soppsaus eller noe slikt?

Anonym poster: cbcb206e41bd683b7d7e396f87eb6dae

Hva slags !!!!! HVA SLAGS tilbehør !!!! Evt hvilket !!! Aldri hvem !!! Himmel og hav !!!

Ikke rart du ikke eier mere fantasi enn å koke ris og koke opp pose saus til kyllingen.

Anonym poster: 2065ef75988457b345c404349df689cc

Gjest <3Barn&Engler<3

Ovnsbakte halve poteter, bearnaisesaus eller bretange kyllingsaus, og stekte grønnsaker (paparika, alle 3 farger, sqash, babymais, sopp, tomater, sukker erter og bønnespirer)

Fløtegratinerte poteter, og wok grønnsaker, med en wok dressing til

Friterte potetskiver (som etterpå kryddres) og div grønnsaker, med bretagne kyllingsaus (som jeg tilsetter paprika i små biter og noe matfløte)

Annonse

Kylling og ris, bretagnesaus og knust sprøstekt bacon stusset over. Salat til.

Kylling og pasta med en kyllinggsaus til. Gjerne noe grønnsaker.

Kylling og bakt potet, pommes frites, potetbåter, røstipoteter, fløtegratinerte poteter.

Kyllingsalat med baguetter.

Kylling i pitabrød.

Kyllinggryte/kyllingsuppe.

Kyllingwok.

Kyllingwraps.

Pitapizza med kylling.

Grillet kylling kan brukes til alt. Spis den hel med tilbehør eller bruk kjøttet i salater osv.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...