Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så heldig å bli mamma igjen i år. Har igjen egg på frys. Må man være ferdig med amming før man prøver på ny runde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riksen ba meg stoppe én syklus første forsøk.

Skrevet

Den skjønte jeg ikke helt. Syklusen var på plass igjen etter 3mnd. Tenkte kanskje jeg måtte være ferdig med amming pga nye medisiner/hormoner.

Skrevet

I Porsgrunn må du være ferdig m å amme. Amming kan jo være en form for prevensjon, det er ik like lett å bli gravid mens man ammer, selv om d er unntak fra regelen der som med alt annet- altså at det finnes de som har blitt gravide:)

Skrevet

Beklager, autokorrekturen kludret litt til. :-) Riksen ville at jeg skulle slutte å amme én syklus før jeg skulle i gang med forsøket. Jeg hadde forsøk nå i august, så da sluttet jeg å amme da jeg fikk mensen i juli.

Skrevet

Jeg leste: Var så heldig å bli mamma igjen i Går, og tenkte skal si du er ivrig! ;) Er vel et tegn på at jeg bør komme meg i seng. Uansett, masse lykke til med søskenforsøk! :)

Skrevet

Hehe. Da snakker man virkelig overivrig....for ikke å da snakke om at man må ha hatt det mest fantastiske svangerskapet i historien :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...