Gå til innhold

Tips om praktisk lita vogn

Anbefalte innlegg

Pågrunn av liten plass i bilen må jeg kjøpe ny vogn før babyen kommer ut. Har en stor emmaljung vogn ifra før som jeg er veldig forøyd. Men den er det ikke plass til bak i bilen.

Har dere en vogntype dere anbefaler? Eneste krav er i grunn at barnet sitter slik at den ser den personen som triller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992169-tips-om-praktisk-lita-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmål om Bugaboo'en - jeg hører veldig mye negativt om kvaliteten på den. Svært mange som må få nye understell, dårlig kvalitet i tekstiler etc. Dessuten får den kritikk for å svære veldig stiv. Derfor har jeg avskrevet den - men hva er din erfaring med den, En blå & torosa?

Annonse

Spørsmål om Bugaboo'en - jeg hører veldig mye negativt om kvaliteten på den. Svært mange som må få nye understell, dårlig kvalitet i tekstiler etc. Dessuten får den kritikk for å svære veldig stiv. Derfor har jeg avskrevet den - men hva er din erfaring med den, En blå & torosa?

Jeg har hatt tre bugaboo cameleon og to bee, aldri opplevd at det har vært dårlig kvalitet på noe. Og har opplevd kun god service fra bugaboo, de er veldig imøtekommende dersom du har kvittering på kjøpet. Det dumme er at de har få ekstradeler til vognene, ryker f.eks noe på understellet får du helt nytt understell.Men hvis du hører med babyshop har de generelt mye reklamasjoner på vogner av alle merker og det går som regel greit. Men vet at f.eks brio har hatt MYE reklamasjoner og har i mange tilfeller ikke vært veldig behjelpelige. Mandagsvogner finnes i alle merker.

Og ja, den er stiv i understellet. Dette er det mange som liker og mange som ikke liker, du må nesten prøve og avgjøre selv. Jeg likte det ikke i begynnelsen, men ble vant til det. Og nå tenker jegikke på det lenger, den ergod å trille og alle de gode funksjonene veier opp for at den er litt stiv -synes jeg :)

Endret av EnBlå&ToRosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...