Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det blir ikke jente nr.3, d blir en gutt! Er ennå ganske sjokka, selv om vi så det godt. Og vi som var så innstilt på en jentegjeng, trodde ikke vi kunne gutter. Hehe... Blir kos da og gleder meg til å gå ut å handle baby klær :) Har ei venninne som skal ha ei jente på nyåret, så i går kvittet jeg meg med alle jente klærne, ganske deilig, men litt trist ; p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992151-suprise-p%C3%A5-ul-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to :) vi har også to jenter 6 og 4 og nå kommer en gutt!! Litt rart og har ikke helt vendt meg til tanken, men det blir helt sikkert stor stas :)

Hehe.. Morsomt :) Mine er også 6,5 4 år. Vi trodde sånn på jente at til og med jentene ble litt satt ut.. Men blir kos det, må nok bare gi det litt tid så går det nok opp for oss. Tror det kommer til å synke inn når jeg har fått handlet inn litt gutte baby klær :)

Gratulerer med en liten gutt i magen :)

vi går fortsatt og venter i spenning på å få komme inn å se hva det er og hvordan h*n har det der inne, men er fortsatt 1 mnd igjen.. Vi har og to jenter fra før på 6 og 4 år som har delte meninger på hva som er inne i magen til mamma. Vi håper litt på gutt, siden vi allerede har to jenter men alt er like velkomment :)

Annonse

Gratulerer med en liten gutt :)

Er så spent på hvilket kjønn vi får. Bare 1 uke igjen til ordinær UL nå :)

På samboers side har alle søsknene fått jenter. Så blir spennende å se om vi snur den trenden.

Gratulerer med gutten! Vi har også to jenter fra før og trodde vi bare lagde jenter, men den tredje blir en gutt. Det er veldig uvant og vi bruker litt tid på å venne oss til tanken. Hadde egentlig mest lyst på jente nr tre, men tror at når han blir født så blir det riktig likevel. Og er sjeleglad for at han ser ut til å være frisk :-)

Tusen takk alle sammen :) Blir kjekt med begge kjønn, må bare komme over sjokket først. Hehe :) Er enige at det viktigste er at de er friske. Eldste frøkna fikk ikke sove i går for hun var så skikka, men så hun gledet seg i morges. Minste var visstnok ganske skuffet for hun ville ha en lillesøster. Men lovte at hun skulle få være med å velge et plagg til lillebror, så da ble det greit likevel :)

Annonse

Jeg fikk vite gutt på ul i går. Det stemmer ikke i det hele tatt med magefølelsen. Jeg tror nærmest ikke på det, selv om jeg så beviset med egne øyne. Vi har snakket til babyen som en jente hele veien, og kjøpt jenteklær også. (Noe jeg skjønner at folk kan synes høres dumt ut). Synes det er litt vanskelig å forholde seg til at det nå plutselig er en gutt. Jaja, jeg blir vel vant til tanken etterhvert:)

Jeg fikk vite gutt på ul i går. Det stemmer ikke i det hele tatt med magefølelsen. Jeg tror nærmest ikke på det, selv om jeg så beviset med egne øyne. Vi har snakket til babyen som en jente hele veien, og kjøpt jenteklær også. (Noe jeg skjønner at folk kan synes høres dumt ut). Synes det er litt vanskelig å forholde seg til at det nå plutselig er en gutt. Jaja, jeg blir vel vant til tanken etterhvert:)

Forstår deg godt :) Hadde ikke kjøpt klær, men snakket om babyen som en hun og innstilt oss på ei jente til. Synes også det er vanskelig å omstille seg, men godt å vite det i god tid. Som jeg så til mannen; Jeg tror jeg må ut å handla til MIN gutt før det går opp for meg at det er virkelig. Har lovet storesøstrene å få velge ut hver sitt plagg til lillebror slik at de også blir vant med tanken. Men veldig kjekt å få oppleve begge kjønn :)

Kjekt å ha en gutt blant jentene. Vi har en av hver - mandag er vi klare for ultralyd på tredjemann Denne gangen ønsker jeg å vite kjønn. Med de 2 første ante vi ikke noe før de var ute : . Magefølelsen sier gutt, men vi får bare krysse fingre for at dem klare å se noe på mandag.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...