Gå til innhold

3 timer på legevakten er over

Anbefalte innlegg

Har hatt sterke smerter i magen og fastlegen mente det var abort og at jeg skulle få en ul i morra. Vist jeg fikk mere smerter iløpet av natten måtte jeg gå på legevakten. Så etter å ha ventet leeeenge og tatt masse prøver mener de på at jeg har en kraftig urinveisinfeksjon! Så da blei jeg sendt hjem og må kontakte legen i morra. Kjenner jeg er glad det ikke var verre, men også bekymret for om det kan være noe mer. Stoler ikke helt på disse legene!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992139-3-timer-p%C3%A5-legevakten-er-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det hørtes ekkelt ut. Men man kan jo veldig ubehagelige kynnere av ueinveisinfeksjon i svangerskapet, så selv om det er tidlig, så regner jeg med at en uvi kan irritere godt nedi der;) men fikk du ikke aniniotika? Jeg trodde de var raske med å sette på selexid, siden det ikke er bra med uvi i svangerskapet. Man skal jo være obs på signalene senere også, da det kan føre til rier.

Men, husk å drikke godt, gjerne sure ting, da gjør du det beste for å forebygge en ny infeksjon, og skylle ut den pågående. Selv har jeg god effekt av tranebær, men de skal ikke inneholde bucco hvis man tar det under graviditet. Men juicen er grei. Tranebær har en antiadhererende effekt, og gjør det vanskeligere for bakteriene å klatre oppover i urinsystemet.

Masse god bedring, håper det gir seg raskt:) hold deg varm, ikke frys, drikk masse, og trøst deg med at antibiotikan hjelper raskt!

Fikk Selexid:) Var hos legen i dag tidlig. Har vist nok en halsbetennelse også! Flott sier jeg bare. Fikk også en tidlig UL i dag pga litt blod og mye smerter i magen. Og der fikk jeg se et lite perfekt hjerte som banket:) Det føltes godt! 8+3 i dag:))))) Nå skal jeg bare bli frisk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...