CarmaCameleon Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 IKM var 11 desember, ingen tegn til mens. Dagene før og etter IKM hadde jeg flere symptomer på graviditet, men ingen test sa det samme. Nå har jeg ingen symptomer lenger, og negativ test i går. Har jeg vært igjennom MA? Er det null sjanse for at jeg er gravid nå?
Julibaby 2013 Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Hei Skorpionen:) Lurer meg inn litt hit jeg, var så spent på hvordan det går med deg. Har du enda ikke testet positivt eller fått mensen eller? Tror jeg ville bestilt meg en legetime om jeg var deg, så får du sjekka det opp:) Lykke til:)
CarmaCameleon Skrevet 20. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2012 Ingen av delene, nei! Får bare vente til første desember, så tar jeg en test til med mindre mensen dukker opp.. Kan jo være at jeg har mistet, selv om det ikke har vært noe blod.. :/
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Du kan godt ha en MA, men ved en MA så forstår ofte ikke kroppen at man har mistet, og begge gangene jeg har mistet, har jeg fortsatt å produsere HCG. Om det er slik for alle, aner jeg ikke, men stigningen var der, om enn litt liten. Symptomene mine var også tilstede selv over tre mnd etter at MA fant sted (jeg fant ikke ut før i uke 18, men embryoet sluttet å utvikle seg i uke 4). Jeg fikk til og med mage, men gikk ikke opp i vekt. Gestasjonssekken vokste! Så kroppen trodde jeg fremdeles var gravid. Jeg ville uansett ha fått henvisning til gyn, så du får sjekket opp i tingene. Ikke dumt å vente til 1 desember, da har det gått såpass lang tid uten mens også. Anonym poster: 33d11a5e285bcea9ce2ba03a83af1d36
CarmaCameleon Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2012 Hmmm.. Hadde du noen blødninger? Jeg har jo aldri testet positivt selv om jeg har "følt meg" (aldri vært det, så jeg vet jo egentlig ikke) gravid.. Hmm.. Jeg får se hva det blir til egentlig, undersøkelse er vel ikke det dummeste, nei
Viiii Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Med førstemann tok det nesten 14 dager etter at IKM var ventet til at jeg fikk positiv test. Hadde nok hatt ei eggløsning mye mye senere enn normalt. Skulle egentlig aldri blitt gravid på den pp. Jeg var bortreist når jeg skulle hatt eggløsning.... :-) Du får se det litt an og evt ta en tur til legen om du fortsatt ikke får mens
CarmaCameleon Skrevet 20. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2012 Åh, ja, jeg får teste igjen den første (da MÅ jeg vel få positiv test om jeg er gravid?), så får jeg ta det der ifra Ble du satt tilbake på UL, Viii?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå