Gå til innhold

Lite liv inne på barnimagen.no?

Anbefalte innlegg

Dette er tredje svangerskap, så opp gjennom 7 år har jeg vært aktiv inne på både barnimagen.no og dinbaby.no.

Men nå er det utrolig lite liv her inne!Var pålogget i går, og i dag,24 timer senere ser jeg fortsatt de samme trådene på første siden.

Blir disse sidene mindre og mindre populære? Er det andre nettsider som er bedre?

Da jeg var gravid med førstemann for 7 år siden, måtte man sitte på nettet konstant (spesielt på ettermiddager/kveldstid) om man ville få med seg alle innleggene fordi det var så mange som skrev. Slik er det ikke nå.

Synes bare det er utrolig kjedelig å lese de samme trådene flere dager på rad...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992091-lite-liv-inne-p%C3%A5-barnimagenno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever stor forskjell her inne bare fra den tiden jeg gikk med datteren min og hun er bare 2.5 år!!! Trist at det har blitt så stille. Eneste stedet det er liv er anonymforum, men her synes jeg det er mye useriøst og forumtroll som forsurer stemningen :-/

Jeg merket stor overgang bare i fra 1 - 2 trimester. Vet ikke hvordan det er der inne nå. :)Og så synes jeg det var mye mere liv her inne i fjor, når jeg ventet den første, men så synes jeg også at folk var så mye surere her inne i fjor også. :P

Annonse

Jeg merket stor overgang bare i fra 1 - 2 trimester. Vet ikke hvordan det er der inne nå. :)Og så synes jeg det var mye mere liv her inne i fjor, når jeg ventet den første, men så synes jeg også at folk var så mye surere her inne i fjor også. :P

Enig! Det var ganske stor forskjell fra 1. trimester til 2. Folk slapper vel litt mer av og nyter graviditeten :)

Ja, jeg og synes det er overraskende lite liv her inne. Og årsaken er jo selvfølgelig Facebook. Og at alle kun er inne på "sin" gruppe. Synd egentlig.. For man kunne jo godt utvide kontaktnettet ennå litt mer ved å være her, fordi hver trimesterperiode omfatter jo masse flere folk enn sin termingruppe, og det kommer jo nye folk til hele tiden da, og de som forsvinner er bare de som går inn på sin neste trimesterperiode.

Sånn det _skulle_ vært ideelt sett da.... Men vanskelig å få gjort noe med Facebook-overtaket. :-(

Annonse

Hjelper meg lite at det er mye liv inne på FB, jeg er ikke medlem der...(sikkert den ene av to i hele Norges land som ikke er på FB!)

litt kjedelig ja synes jeg, når je gfinner min egen tråd på førstesida etter å ha publisert det for to dager siden.Slik var det ikke før!:)

synes ikke det er så rart at det er lite liv her. det er så utrolig mye trolling og useriøse innlegg her inne på anonym forum og andre steder at jeg skjønner om folk finner seg andre arenaer med mer saklig diskusjon. når det er sagt har jeg også fått saklige svar på mine ting her inne så det er vel et potensiale her fremdeles...

Jeg er ikke på FB, er det en gruppe der for oss som skal ha i Mars? Og hva søker jeg på? Jeg har vært aktiv på assistert befruktning i noen år og der inne var folk kjempeflinke til å skrive, spørre, svare og gjøre en grå dag litt lysere. Titter innom der innimellom bare for å se at flere enn meg har kommet seg videre, det er jo et forum der folk ofte blir over lengre tid. Ellers synes jeg folk er flinke til å gi tilbakemeldinger hvis man poster noe her inne også da, dele opplevelser og hverdager.

Så forsett og skrive og titt innom :-)

Synes

Ja, er vel fortsatt potensiale her inne Audix78 :) Håper og tror iallefall det. Håper folk fortsatt gidder å ta i bruk begge kommunikasjonskanaler. Jeg tenkte hvertfall fortsatt å være her inne. Har ikke vært så aktiv her i første trimester i det hele tatt, for slet litt med å innse at jeg var gravid og samtidig skulle gå bra. Men godt å ha forumene å lese på og diskutere, og føle man er normal med alt det fysiske og psykiske som skjer med kroppen :) Virker som folk stort sett er saklige og seriøse i det de skriver iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...