Gå til innhold

Har noen et litt nyttig svar?

Anbefalte innlegg

Hei! For bare å få det sagt, så er ikke dette en tråd hvor jeg skal spørre om jeg er gravid :P

Da begynner jeg. Jeg hadde altså TR 15- 17 oktober og begynte på Letrozol dag 3 i syklusen. Den 2 oktober tok jeg en billigtest (EL) som viste klart og tydelig to streker! Også var den da negativ dagen etter. Sex har blitt flittig brukt hele perioden, hehe..

Rett etter EL, muligens under også, fikk jeg voldsomt ømme bryster. Det er jo ikke unormalt vet jeg. Hadde også de kjente stikkingene i magen osv. Ca 6-10 DPO fikk jeg svake menssmerter i magen og det fortsatte å stikke. Ømme bryster hadde jeg hele den perioden..for såvidt nå også, men ikke så ille som før.

Poenget: I dag hadde jeg stikkinger og litt murringer i magen og ryggen, som jeg vanlig får når TR skal komme. Men ikke fult så kraftige. Og da jeg var på toalettet var det masse slim på papiret og bitte litt blod. Men ikke mye. Etter det, har jeg blødd litt. MEN! Bare litt! Også stoppet det.

Det pleier ikke være sånn når TR kommer.. for da kommer den virkelig!

Jeg finner dette bare ekstremt rart.. tok en graviditetstest i ettermiddag som eslfvølgelig viste negativ, da..

Syklusene mine har vart i 33 dager i det siste og jeg er nå på dag 36.

Så det jeg lurer på: er det noen som har opplevd noe lignende før?

Eller noen som...vet ikke helt..kanskje kan gi meg et "svar" på hva i alle dager kroppen min tenker på? Blir helt sprø av dette, jeg:P

Uansett, takker for de svar som kommer! Måtte bare få luftet frustrasjonen min litt. Har ikke så mange å snakke med slikt om. Og lysten til å snakke med gubben om slim er ikke helt til stede :P

Anonym poster: a62795125ca55483f4012ca570f68802

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992047-har-noen-et-litt-nyttig-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min personlig mening er at når man planlegger å bli gravid så settes det i gang prosesser i kroppen både fysisk og psykisk, tegn på graviditet når det egentlig ikke er noe osv.. Jeg har det ihvertfall sånn. Vanskelig å skille hva som er hva. Hvis man har hatt regelmessig blødninger og det ikke kommer så er man gravid eller så er det psyken som har stoppet det eller utsatt den en uke eller to,

Jeg hadde faktisk en sånn mens i oktober, men jeg hadde så vondt i den ene eggstokken at jeg dro til legevakten, fikk faktisk feber også. Jeg fikk gyn.undersøkelse og innvendig ul. Og alt var helt fint.

Men det er den rareste mensen jeg har hatt, masse slim, og veldig lite blod.

Takk for svar:) Det viste seg jo selvfølgelig at det faktisk var TR. Hehe, men det var det merkeligste jeg har vært med på når det kommer til TR, altså.

Jaja.. begynner på ny letrozol runde i dag da. Får bare krysse fingre og tær!

Ha en god dag:)

TS

Anonym poster: a62795125ca55483f4012ca570f68802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...