Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoff bekkenløsning e nå hærk!:/ sliter å veldig med bekkenløsning. Går utover søvn å daglige gjøre mål!:( må nokk si pga så hendicapa man e blitt d hær svangerskapet, så blir d nokk ikke flere barn på mæ . E livredd får å få problemer etter svangerskapet å. Å Nu bynne æ å bli litt skremt hvordan man ska klare en fødsel med dette :S men e nokk bare å bite tennene sammen :P

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Hoff bekkenløsning e nå hærk!:/ sliter å veldig med bekkenløsning. Går utover søvn å daglige gjøre mål!:( må nokk si pga så hendicapa man e blitt d hær svangerskapet, så blir d nokk ikke flere barn på mæ . E livredd får å få problemer etter svangerskapet å. Å Nu bynne æ å bli litt skremt hvordan man ska klare en fødsel med dette :S men e nokk bare å bite tennene sammen :P

Kjenner meg igjen ja! :( har snakka med jordmor om det, da jeg også lurer på hvordan jeg skal kunne klare å føde. Da jeg ikke klarer å spre beina mine fra hverandre uten å bli på gråten :( men håper at de vonde riene overdøver den forbaska bekkenløsningen :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...