Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jordmor gjør d ? Er 39 uker imorra og fredag ska jeg til jordmor. Så lurer på om hun kommer til å sjekke. Er jo nyskjerrig på hva ståa dær nede er :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JM sjekket ikke meg.

MAn føder når man føder

Skrevet

Jeg har aldri blitt sjekket før jeg er i fødsel.

Skrevet

Aldri blitt sjekket jeg heller, før fødselen har vært godt i gang og vi var på plass på sykehuset.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg ble sjekka og strippa sist mandag (38+1 da) men kun pga bekkenløsningen min og jordmor ville at fødsel skulle starte :)

Skrevet

Hoff bekkenløsning e nå hærk!:/ sliter å veldig med bekkenløsning. Går utover søvn å daglige gjøre mål!:( må nokk si pga så hendicapa man e blitt d hær svangerskapet, så blir d nokk ikke flere barn på mæ . E livredd får å få problemer etter svangerskapet å. Å Nu bynne æ å bli litt skremt hvordan man ska klare en fødsel med dette :S men e nokk bare å bite tennene sammen :P

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Hoff bekkenløsning e nå hærk!:/ sliter å veldig med bekkenløsning. Går utover søvn å daglige gjøre mål!:( må nokk si pga så hendicapa man e blitt d hær svangerskapet, så blir d nokk ikke flere barn på mæ . E livredd får å få problemer etter svangerskapet å. Å Nu bynne æ å bli litt skremt hvordan man ska klare en fødsel med dette :S men e nokk bare å bite tennene sammen :P

Kjenner meg igjen ja! :( har snakka med jordmor om det, da jeg også lurer på hvordan jeg skal kunne klare å føde. Da jeg ikke klarer å spre beina mine fra hverandre uten å bli på gråten :( men håper at de vonde riene overdøver den forbaska bekkenløsningen :/

Skrevet

Jeg hadde skikkelig bekkenløsning sist og kjente ikke det under fødselen gitt, riene tok nok over smerten da ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...