Hummle Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Lurer på når jordmor gjør d ? Er 39 uker imorra og fredag ska jeg til jordmor. Så lurer på om hun kommer til å sjekke. Er jo nyskjerrig på hva ståa dær nede er
Lisse_01 Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 JM sjekket ikke meg. MAn føder når man føder
Mini&Meg Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg har aldri blitt sjekket før jeg er i fødsel.
Wollafruen Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Aldri blitt sjekket jeg heller, før fødselen har vært godt i gang og vi var på plass på sykehuset.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Jeg ble sjekka og strippa sist mandag (38+1 da) men kun pga bekkenløsningen min og jordmor ville at fødsel skulle starte
Hummle Skrevet 20. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2012 Hoff bekkenløsning e nå hærk!:/ sliter å veldig med bekkenløsning. Går utover søvn å daglige gjøre mål! må nokk si pga så hendicapa man e blitt d hær svangerskapet, så blir d nokk ikke flere barn på mæ . E livredd får å få problemer etter svangerskapet å. Å Nu bynne æ å bli litt skremt hvordan man ska klare en fødsel med dette :S men e nokk bare å bite tennene sammen
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Hoff bekkenløsning e nå hærk!:/ sliter å veldig med bekkenløsning. Går utover søvn å daglige gjøre mål! må nokk si pga så hendicapa man e blitt d hær svangerskapet, så blir d nokk ikke flere barn på mæ . E livredd får å få problemer etter svangerskapet å. Å Nu bynne æ å bli litt skremt hvordan man ska klare en fødsel med dette :S men e nokk bare å bite tennene sammen Kjenner meg igjen ja! har snakka med jordmor om det, da jeg også lurer på hvordan jeg skal kunne klare å føde. Da jeg ikke klarer å spre beina mine fra hverandre uten å bli på gråten men håper at de vonde riene overdøver den forbaska bekkenløsningen :/
Mini&Meg Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Jeg hadde skikkelig bekkenløsning sist og kjente ikke det under fødselen gitt, riene tok nok over smerten da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå