Turbojenta og lillesøster Skrevet 19. november 2012 #1 Del Skrevet 19. november 2012 Må bare dele med dere som vurderer å få dere en samtale på sykehuset før fødsel av en eller annen grunn: do it! Etter forrige fødsel hvor jeg ble max dårlig fulgt opp på barsel har jeg hatt helt angst for å i det heletatt tenke på å ligge på en barselavdeling. Nå skal jeg riktignok føde på et annet sykehus denne gangen, men var inne på føden til sjekk pga lite liv for et par uker siden og kjente bare hele stedet gjorde meg uvel. Delte det med jordmor jeg går til og hun henviste meg til samtale med jordmor på sykehuset. Må bare si, det føles som et par tonn har lettet fra skuldrene mine. Bare å komme og få dele hva man synes er vanskelig og møte en med et åpent sinn som tok meg på alvor, helt utrolig! Nå har hun laget et notat som ligger i systemet, slik at når jeg kommer inn på føde/barsel så skal jeg minne de på å lese det, slik at de vet hva vi har snakket om på forhånd. Har troen på at det kan hjelpe, så gjenstår det jo å se når jeg først kommer inn der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143992006-f%C3%B8dselsforberedende-samtale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå