Gå til innhold

Kjøp av barnevogn - lurt å vente til romjul januar for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin slutten av januar og driver å titter på vogn.

Bør man vente til romjulsalg eller januarsalg? Tjener man noe på det?

Noen som kan anbefale steder å handle vogn på hvor dt lønner seg på østlandet?

Anonym poster: a37f2bcbcc75b70fb85bcc5d6ca9cf65

Skrevet

Aner ikke om salg, men ihvertfall i stor-Oslo området lønner det seg å sjekke flere butikker pga ulik pris på ulike produkter

Anonym poster: 1cb4e40b8fec089b29da06a3f51ca2f2

Skrevet

Er ikke alle barnevognsbutikker som har salg i januar. Det er like gjerne på høsten, for da kommer de nye modellene.

Bor du i Oslo kan det være billigere å handle i Sverige.

Anonym poster: 8f69c5c01e394c532d9960ccb4e2a310

Skrevet

Jeg sparte mye på å handle i sverige, kjøpte emmaljunga edge duo på kattis i strømstad og betalte 6900 for vogn, parasoll til vognen og voksi urban pose.

Bare sendte de en mail å hørte hva av vogner de har på lager og så holdt de av en i mitt navn til jeg kom titta!

Skrevet

Nå er det salg og kampanjer året rundt - ikke noe typis romjuls- eller jauar-salg lenger......

Anonym poster: a2ee4b5e39a5a103e46975859dacb2f1

Skrevet

I fjor da jeg skulle kjøpe vogn var det salg i oktober/november.. Jeg var 2 uker for tidlig ute. Ikke noe januarsalg her.. (Barnas Hus)

Skrevet

Har aldri hørt om noen som tjener på å kjøpe vogn, men kan jo være du kan spare noen kroner..

Skrevet

Jeg har kjøpt barnevogn med utstyr og bilseter og en masse av det jeg trenger (de har også startpakke der) på nett "swekidz.com" Svensker som bestiller rett fra Polen slik at moms/tollregninga blir lavere enn forventet:)

Jeg fikk ikke opp siden akkurat nå, men den bør eksistere fortsatt. Handlet der for et par mnd siden

Anonym poster: 4fc4a27cd820a86aa986bf44d1bcc407

Skrevet

Det er absolutt penger å spare på å sjekke kampanjetilbud og salg. Feks har barnas hus mange kampanjer. Vi fikk barn i slutten av jan, men vi ventet ikke, men kjøpte den vogna vi ville ha til full pris i nov. I des/Jan kom vognen til nesten halv pris. Menmen, det kunne vi jo ikke vite:) kjedebutikkene som barnas hus, babyshop og rudo kjører kampanjer gjennom hele året så kn være heldig utenom januarsalget også. Men jeg ville ventet om jeg visste det jeg ikke visste ifjor;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...