Gå til innhold

Jeg føler det er jente, men er sikkert en gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Vi vet ikke kjønn denne gangen.

Men magefølelsen min sier jente, har deres magefølelse stemt med hva som låg/ligger i magen?

Men likevell sier jeg til alle at jeg tror det er en gutt. Jeg har jo selvfølgelig lyst på en liten jente, men begge deler er SELVFØLGELIG hjertelig velkommen <3

Men det som er, jeg føler jo at det er en jente. Men tørr liksom ikke "håpe" og bruker derfor at jeg er 100% sikker på at det er en gutt som forsvarsmekanisme på en måte. Sier det til meg selv for ikke å bli "skuffa" hvis magefølelsen på jente ikke stemmer. Noe jeg selvsagt ikke blir! :)

Men er dette normalt?

Å igjen, stemte deres magefølelse på kjønn? :)

Bare for å understreke nok en gang, begge deler er HJERTELIG VELKOMMEN :) <3 <3

Endret av SnartMammaTil2:)

Fortsetter under...

jeg vet heller ikke hva jeg får.

alle sier jeg har jentemage....

jeg har absolutt ingen jentefølelse...

ikke guttefølelse heller for den saks skyld, men vi kaller babyn for MINI...og for meg er det et hannkjønns-ord.. så innimellom blir det "når han kommer skal jeg....."

jeg har alltid følt at jeg kom til å få jente. forrige gang hadde jeg 100% troen på at det ble jente og dette ble også bevist ved ul.

Denne gangen har jeg igjen ingen som helst tro på at det blir gutt. Det er på en måte helt fjernt for meg, så får vi bare se om jeg har rett (sniktitter fra 2 tri) :-)

Gjest Mammantil2prinser

jeg vet heller ikke hva jeg får.

alle sier jeg har jentemage....

jeg har absolutt ingen jentefølelse...

ikke guttefølelse heller for den saks skyld, men vi kaller babyn for MINI...og for meg er det et hannkjønns-ord.. så innimellom blir det "når han kommer skal jeg....."

Jeg også skriver og sier han :) hehe...men det er fordi jeg føler det er mer greit å bruke til både jenter og gutter :P hehe

Har du prøvd kjerringråd da? Som feks gullring i hårstrå eller noe for å spå kjønn selv? :) jeg synes slik er så spennende :)

Annonse

Jeg venter gutt, men klarer ikke tro på det! Så dersom det kommer en gutt ut vil det være kjempestas! Kommer det en jente blir det akkurat som "forventet". I min slekt er det kun født jentebarn i 3 generesjoner, så spennende å se om jeg bryter dette :D mannen har forøvrig også kun søstre.. Men to ultralyder har vist tydelig at det ligger en gutt der inne :) Utrolig spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...