Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må nesten le litt. Snuppa mi er 1,5 år, og går i barnehage. Nå etter at det begynte å bli kaldt fikk jeg først en lapp på hylla hennes hvor det stod at jeg måtte kle på henne mer. Så da tok jeg på henne langramet body, strømpebukse, bukse og genser. La ullsokker, og fleece-jakke i sekken hennes, og leverte henne i bhg med en tykk vinterdress, lue, forede støvler og votter. Det burde holde tenkte jeg.

Men da jeg henter henne igjen så har de kledd av henne ned til body og stømpebukse, og igjen får jeg lapp i hylla. Haha, hva er dette for noe? En spøk eller?? :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991944-kle-p%C3%A5-barnet-ditt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun trenger mer ull? Ullbody og ullstrømpebukse? :)

Det kan være. Vet du om ett sted på nettet man kan få tak i ull uten at det koster en formue? :)

Min går med ull innerst fra september til mai egentlig :P Holder varmen mye bedre. Bomull blir jo iskaldt.

Forskjellige steder man kjøper ull:

Nøstebarn

Cubus

smartkids.no

krabaten.no

• 4 uker senere...

Det har vært mye salg på barnas hus til 99 per del. Nå i desember har de vit en dag der det bare er 79.

Jeg har også erfaring med at ull holder varmen best, men at det er ullbody som er viktigst. Ullbukse er greit, men ikke like viktig som ull på overkroppen.

H&M ullen er forresten virkelig dårlig til å holde fasonen, de blir så fryktelig slappe veldig fort.

Annonse

Høres for meg litt ut som kommunikasjons svikt mellom personalet. De sikter nok til ull undertøy vil jeg tro? Og det du har i sekken vil de vel ha i korgen med klær da, for det er ikke alltid alle sjekker sekk etter skift...

Men spør de spesifikt hva de er ute etter, slik at det ikke blir noe misforståelser. Jeg gir alltid bekjed mutlig, og om de glemmer det går vi for lapp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...