Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på fredag var jeg på ultralyd å babyen var 2600 gram jeg var 33, 4 dager på vei er det normal vekt hva syns dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ganske vanlig det,vil jeg tror, min veide 1800 gram og det er ca en mnd siden, han hadde gått opp 700gram på en mnd,vet ikke om det er mye eller lite, gleder meg til og se hvor stor han er i morgen, 29 uker her

Skrevet

Min var i uke 35, 2200 gram. Varierer vel fra baby tl baby og fra ultralyd til ultralyd ;)

Skrevet

Min veide 1229gr 28+3 og det var nesten midt i vekstkurven. i følge vekstskjemaet jeg fikk er 2600 høyt, men innenfor øvre normalområde. Rart du fikk estimert vekt uten at de kommenterte det noe mer.

Skrevet

legen sa det er ikke så veldig normal vekt men det er greit ikke så veldig liten:/

Skrevet

Kordan vet dokker vekten på bebis underveis.? Tar dere ekstra ultralyd privat el noe?

Skrevet

Sist veide jenta mi 1500g i uke 31, nå skal jeg til vekstestimering i uke 32 og er ganske spent :) Så å veie 2600g i uke 33 er jo ikke lite, men vil vel kanskje ligge på 4-4500g ved fødsel da sånn ca.

Skrevet

Min var 2700 gram i uke 34

Skrevet

Min var også 2700 gram i uke 34+0. Var visst ikke akkurat lite, etter det jeg forstod. Men ingen har nevnt at det er problematisk stort, heldigvis. Tvert imot var hun legen som målte sist gang fornøyd og mente det tydet på at barnet trives og at "ting" fungerer bra der inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...