Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi bytta til juniorseng da mini var va 22 mndr.. fordi han klatret over.. du kan fint kjøpe sengehest til vanlige senger.. ikea har bl.a... vi kjøpte KRITTER seng fra ikea.. den er solid og fin.. skal kjøpe prinsesse sengen de har på flust.no til lillesøster etterhvert :D

Jeg ville absolutt kjøpt vanlig seng istedenfor junior seng! Det er jo like greit det! :) Sengehester fåes kjøpt "overalt" :)

Lillemann som blei 2 år i september skal få juniorseng til jul, men det er bare fordi at rommet hans er såpass lite at jeg vil ikke ha en stor seng inn dit.

Hadde han hatt stort rom ville jeg kjøpt voksenseng, og da gjerne sånn med skuff med seng under som man kan dra ut. Evnt køyeseng med bare seng på toppen og kommoder/skrivepult el. under :) Er så masse fint og praktisk å velge blandt!

Annonse

Her bruker vi faktisk sprinkelsenga som juniorseng, ved at den ene sprinkelsiden kan tas av og så setter vi på en liten sengehest der istedet. Ikea Hensvik sin sprinkelseng er det vel hvis jeg ikke husker helt feil. Veldig kjekt, så slipper man å bruke ekstra penger på en juniorseng og kan hoppe direkte til storseng etterpå :)

her byttet vi til stor juniorseng 160x70 da jenta var 19 mnd. da skulle hun bli storesøster og tenkte det var greit å få henne over i stor seng før babyen kom. dette gikk kjempefint. vi valgte juniorsengen pga hun ikke har så veldig stort rom, så på denne måten blir det ikke trangt å hun han enda plass til lekene sine ol. i tilegg var hun ikke så stor av str så tror hun kan bruke denne sengen til hun er rundt 10 år.

Lillfisen her fikk stor seng når hun va 23mnd. Kjøpte 2 sengehester fra IKEA å satte de opp på hverandre. Det har fungert helt topp. Vi kjøpte hemnes fra IKEA for da kan den brukes som gjesteseng også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...