Gå til innhold

Testing og symptomer?:)

Anbefalte innlegg

Når har dere planer om å teste? Selv er jeg kjempe ivrig på å teste men forventet IKM er ikke før på fredag, om bare dagene kunne gått fortere! Kjennes ut som om jeg skal få mensen da, så er så nervøs. Men har også begynt å bli kvalm om jeg røyker, lukter bedre enn før, mye trøtt og sliten men kan godt bare være meg som er på symptomjakt, men er vel ikke den eneste? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991841-testing-og-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 5-6 DPO, og tror jeg kommer til å teste første gangen til neste mandag(11 DPO), tror ikke jeg klarer å holde meg lenger... Men venter ikke mensen før 29 nov da :P Så om den er negativ da, så er ikke håpet ute !

Føler jeg har noen symptomer, som ømme pupper, rare stikkninger i nedre delen av magen, litt mer trøtt enn vanlig og ekstremt oppblåst. Men er ganske ofte oppblåst av ingen grunn også da...

Det er egentlig ekstra spennende denne pp, for det er første mnd jeg har testet med EL-tester og fikk skikkelig positiv både 14 og 15 nov. Har aldri prøvd det før, så ble veldig glad for at jeg hadde EL når jeg trodde jeg hadde det, for er det noe jeg har lært her inne så er det at EL ikke er noe selvfølge :)

Endret av awaaa

Annonse

Hei! Jeg er 5-6 DPO, og tror jeg kommer til å teste første gangen til neste mandag(11 DPO), tror ikke jeg klarer å holde meg lenger... Men venter ikke mensen før 29 nov da :P Så om den er negativ da, så er ikke håpet ute ! Føler jeg har noen symptomer, som ømme pupper, rare stikkninger i nedre delen av magen, litt mer trøtt enn vanlig og ekstremt oppblåst. Men er ganske ofte oppblåst av ingen grunn også da... Det er egentlig ekstra spennende denne pp, for det er første mnd jeg har testet med EL-tester og fikk skikkelig positiv både 14 og 15 nov. Har aldri prøvd det før, så ble veldig glad for at jeg hadde EL når jeg trodde jeg hadde det, for er det noe jeg har lært her inne så er det at EL ikke er noe selvfølge :)
Hei! så morsomt, håper det klaffer med deg da:) selv merker jeg noe menssmerter så tror nok jeg kommer til å få mensen til helga, men har fortsatt ikke fått sånn "blodig" utflod som jeg pleier å få før mens (beklager detaljer:p) Tenker jeg skal prøve EL-tester om det ikke går denne gangen :) Blir spennende!
Hei! Jeg er 5-6 DPO, og tror jeg kommer til å teste første gangen til neste mandag(11 DPO), tror ikke jeg klarer å holde meg lenger... Men venter ikke mensen før 29 nov da :P Så om den er negativ da, så er ikke håpet ute ! Føler jeg har noen symptomer, som ømme pupper, rare stikkninger i nedre delen av magen, litt mer trøtt enn vanlig og ekstremt oppblåst. Men er ganske ofte oppblåst av ingen grunn også da... Det er egentlig ekstra spennende denne pp, for det er første mnd jeg har testet med EL-tester og fikk skikkelig positiv både 14 og 15 nov. Har aldri prøvd det før, så ble veldig glad for at jeg hadde EL når jeg trodde jeg hadde det, for er det noe jeg har lært her inne så er det at EL ikke er noe selvfølge :)
Hei! så morsomt, håper det klaffer med deg da:) selv merker jeg noe menssmerter så tror nok jeg kommer til å få mensen til helga, men har fortsatt ikke fått sånn "blodig" utflod som jeg pleier å få før mens (beklager detaljer:p) Tenker jeg skal prøve EL-tester om det ikke går denne gangen :) Blir spennende!

Ja det blir veldig spennende ! Jeg har også hatt noen veldig svake mens-lignende smerter både igår og idag. Spottet også bittelitt brunt igår, men ingenting i dag. Nå er det tilbake til å se ut som hvitt "lotion". Syns det er veldig rart siden jeg har ikke IKM før om 1 UKE! og pleier aldri å få mensen tidligere enn jeg skal, har alltid lange sykluser... Hmm, skjønner inne så mye. Har ikke merket dette mellom el og IKM før så håper det er et symptom ! :D Lykke til til deg også, håper mensen holder seg vekk i 9 mnd ! :)

Jeg har mange ulike symptomer, bortsett fra det aller vanligste (ømme og større pupper). Eneste jeg kjenner i puppene er at brystvortene er litt såre/ømme og at det "strømmer" gjennom dem av og til når jeg tenker på noe fint eller tenker på graviditet og puppene mine (føles som når melka kommer ved amming).

Ellers har jeg noe voldsomt med luft i magen i dag og har hatt det siste dagene. Har hatt stikkinger i magen noen ganger. Fryser og svetter, humøret svinger osv... Også hadde jeg lysrosa utflod på tirsdag og lysbrun i går, men ingenting i dag (dvs. bare moderat, men bare hvit).

Helt sykt at man kan kjenne så mye symptomer om man ikke er gravid, så håper virkelig jeg er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...