Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det flere enn jeg som sliter med matlysten nå på slutten?

sliter ordentlig med å få i meg ordentlige måltider...

har ikke matlyst, ingenting frister, og blir fort kvalm når jeg spiser...

det blir til at det går mye i småspising istedenfor ordentlig mat, og selv om jeg prøver å være flink til å spise sånt som ikke er altfor usunt, så har jeg rimelig dårlig samvittighet...

Hittil i dag så har jeg fått i meg to klementiner, og to kornmokjeks med gulost, og det er jo ikke så mye å rope hurra for...

det skal sies at jeg drikker ganske mye melk, slik at jeg får i meg litt der, men det er jo ikke mat...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991837-d%C3%A5rlig-matlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter veldig jeg også. Den lille (som føles ganske stor til tider, spesielt i mat-situasjoner), ligger veldig høyt i magen min, dvs det kjennes ut som han presser mageinnholdet mitt oppover! Er så lei, føler jeg får mageknip og det etseri magen hver gang jeg tar noe å spise... Kan nevne jeg hittil ikke har spist noe idag, fordi jeg rett og slett gruer meg til å spise. Prøver å drikke næringsrikt istede nå, blir endel yougurt o.l, samt endel overmoden frukt (sharon, pærer, bananer o.l), også for da holder magen (avføring riktignok) seg i sjakk, orker ikke forstoppelse nå når jeg attpå sliter med så mye annet og det heldigvis er kort tid igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...