Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 19. november 2012 #1 Del Skrevet 19. november 2012 Klage, klage.. jepp, det er det jeg skal nå! Kom på kontroll til legen i dag, uke 38+3 og leverte urinprøve. 4+ på ketoner viste den, så det forklarer vel at jeg har 0 matlyst, føler meg kvalm og uvel, skjelven og når jeg ikke har sovet på dagesvis så hjelper ikke det på... Føler meg som en vandrende zombie!! Så, siden JM er vekke og jeg ikke har time til henne før 2 dager etter termin så spurte jeg om legen kunne sjekke modning, for jeg har klart å kjenne hodet på babyen (sa ikke dette til legen). Sa at jeg ville bli sjekket pga at han har sunket ned, jeg har hatt en time med modningsakupunktur og litt modningstegn.. Men neida, det var ikke noe hun hadde erfaring med så det gjorde hun ikke.. Kjente jeg ble skikkelig deprimert av hele timen i dag altså.. Så da er det bare til å glede seg til de neste 13 nettene til termin, hvor jeg skal ligge i sengen og vri meg og verke fra hoftene og ned til knærne, uten å sove mer enn et par minutter i slengen.. Hipp hurra!! Jaja.. det var dagens klageinnlegg fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 19. november 2012 #2 Del Skrevet 19. november 2012 Klage, klage.. jepp, det er det jeg skal nå! Kom på kontroll til legen i dag, uke 38+3 og leverte urinprøve. 4+ på ketoner viste den, så det forklarer vel at jeg har 0 matlyst, føler meg kvalm og uvel, skjelven og når jeg ikke har sovet på dagesvis så hjelper ikke det på... Føler meg som en vandrende zombie!! Så, siden JM er vekke og jeg ikke har time til henne før 2 dager etter termin så spurte jeg om legen kunne sjekke modning, for jeg har klart å kjenne hodet på babyen (sa ikke dette til legen). Sa at jeg ville bli sjekket pga at han har sunket ned, jeg har hatt en time med modningsakupunktur og litt modningstegn.. Men neida, det var ikke noe hun hadde erfaring med så det gjorde hun ikke.. Kjente jeg ble skikkelig deprimert av hele timen i dag altså.. Så da er det bare til å glede seg til de neste 13 nettene til termin, hvor jeg skal ligge i sengen og vri meg og verke fra hoftene og ned til knærne, uten å sove mer enn et par minutter i slengen.. Hipp hurra!! Jaja.. det var dagens klageinnlegg fra meg Næmmen.. Så rart at ikke legen kunne sjekke det da?? Mente han kanskje det fortsatt var unødvendig tidlig? Kan du ikke ringe JM, og spørre henne om en time da? Du er jo høyprioritet nå på slutten, så det burde jo liksom ikke være noe problem. Da tror jeg jeg ville forklart det hele, at du ikke sover, ikke klarer spise, har vondt, OG at du kjenner hode på bebin din. Skjønner godt at du gjerne skulle hatt litt feedback! Skulle gjerne det selv jeg. :-) Men fikk oppdatering på torsdag, og fikk lurt meg til en modningsaku i morgen, og skaal til legen på termin torsdag og da evt ta vannet. Er da ikke noe rart at vi gjerne vil vite hva som skjer inni der disse dagene her?? Sender deg en god kos. <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/#findComment-144746249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 19. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2012 Hun sa ikke noe om at det var for tidlig eller noe, bare at hun ikke hadde erfaring med det så det ville hun ikke gjøre.. Går vanligvis til JM, men hun er bare på kontoret om tirsdager og nå skulle hun være vekke noen tirsdager på rad så har ikke time der før 2 dager etter termin.. såå typisk da :/ ! Men men.. Får bare se hvordan det blir med disse smertene i beina for jeg kan ikke gå uten søvn i nesten 2 uker til.. da ringer jeg legen igjen så får hun finne på noe lurt.. Hvorfor skal de ta vannet på deg? Tusen takk for kosen <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/#findComment-144746472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullsokken Skrevet 19. november 2012 #4 Del Skrevet 19. november 2012 Du kan jo ta en tlf til føden og si hvordan du føler deg, og om de kansje kan sjekke deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/#findComment-144746565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 19. november 2012 #5 Del Skrevet 19. november 2012 Hun sa ikke noe om at det var for tidlig eller noe, bare at hun ikke hadde erfaring med det så det ville hun ikke gjøre.. Går vanligvis til JM, men hun er bare på kontoret om tirsdager og nå skulle hun være vekke noen tirsdager på rad så har ikke time der før 2 dager etter termin.. såå typisk da :/ ! Men men.. Får bare se hvordan det blir med disse smertene i beina for jeg kan ikke gå uten søvn i nesten 2 uker til.. da ringer jeg legen igjen så får hun finne på noe lurt.. Hvorfor skal de ta vannet på deg? Tusen takk for kosen <3 Åhh, så kjett. Men ja, da hadde nok jeg også ringt enten legen, eller føden, om det skulle bli helt ulevelig. Du skal leve VELDIG om noen dager, og da er det greit å ikke være helt tømt for krefter.... Hvorfor de skal ta vannet? Tja, fordi jeg var moden, og hadde 2 cm åpning. Jeg har et stort barn i magen, og hadde en traumatisk fødsel sist. Har noe som heter Leiden mutasjon, så får ikke gå over tiden. Men de lar meg gå 4 dager over, fordi jeg veldig gjerne ønsker å føde naturlig. Jeg vil IKKE ha piller, og kjemisk igangsetning, og da er det ikke så mye de får gjort, annet enn å ta vannet. Kommer jeg ikke igang av det, blir det keisersnitt på tirsdag, som sagt. :-) Veldig spennende. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/#findComment-144746835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 19. november 2012 #6 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg skjønner godt jeg at ikke fastlegen vil kjenne oppi der, hvis de ikke har noen erfaring med det så vet de jo heller ikke helt hva de skal kjenne etter. Jeg hadde kun latt gynekolog eller jm sjekke meg, abselutt ikke en fastlege uten peiling ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/#findComment-144747081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 19. november 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2012 Hun sa ikke noe om at det var for tidlig eller noe, bare at hun ikke hadde erfaring med det så det ville hun ikke gjøre.. Går vanligvis til JM, men hun er bare på kontoret om tirsdager og nå skulle hun være vekke noen tirsdager på rad så har ikke time der før 2 dager etter termin.. såå typisk da :/ ! Men men.. Får bare se hvordan det blir med disse smertene i beina for jeg kan ikke gå uten søvn i nesten 2 uker til.. da ringer jeg legen igjen så får hun finne på noe lurt.. Hvorfor skal de ta vannet på deg? Tusen takk for kosen <3 Åhh, så kjett. Men ja, da hadde nok jeg også ringt enten legen, eller føden, om det skulle bli helt ulevelig. Du skal leve VELDIG om noen dager, og da er det greit å ikke være helt tømt for krefter.... Hvorfor de skal ta vannet? Tja, fordi jeg var moden, og hadde 2 cm åpning. Jeg har et stort barn i magen, og hadde en traumatisk fødsel sist. Har noe som heter Leiden mutasjon, så får ikke gå over tiden. Men de lar meg gå 4 dager over, fordi jeg veldig gjerne ønsker å føde naturlig. Jeg vil IKKE ha piller, og kjemisk igangsetning, og da er det ikke så mye de får gjort, annet enn å ta vannet. Kommer jeg ikke igang av det, blir det keisersnitt på tirsdag, som sagt. :-) Veldig spennende. :-) Oki, da skjønner jeg .. Du har snart din lille i armene da <3 ! Ja jeg ringer legen eller føden om et par dager hvis dette ikke går over. Legen sa at jeg trygt kunne ta paracet men tenker jo at jeg ikke kan leve på paracet så altfor lenge heller. Hater å ta slikt når jeg er gravid, selv om legen sier at det er trygt. Føden kjenner jeg at jeg gruer meg litt for å ringe til for jeg føler at de er så sure og at om du ringer der uten at du er i full fødsel så er du en pest og en plage.. Har hørt flere her jeg bor si at de har ringt inn for et eller annet og nesten fått kjeft. Men altså, de kan jo ikke kutte hodet av meg gjennom telefonen så får heller bare bite tenna sammen og ringe hvis jeg føler jeg må Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991796-%C3%A5hhh-drittdag-alts%C3%A5/#findComment-144747547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå