♥marita&jentene♥ Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hei Er det flere som sliter med nattesøvnen her?? Jeg er ikke mer enn 13+3. og har allerede hatt trøbbel med nattesøvnen noen veker, sovner sjelden før i tolv tiden på kvelden og våkner med ett rykk ca kl.5. og får ikke sove igjen, dette er for lite søvn merker jeg, jeg ser ut som ett spøkelse og føler meg litt på sidelinjen på jobb gjennom dagen, nå lurer jeg på om det er flere som har samme problem og eventuelt hvilken hjelp dere har fått??
AngryBird Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Sover dårlig og gjorde det sist jeg var gravid og. Det som fungerer best her er mye frisk luft og mosjon, men det er litt vondt å kombinere med kranglane bekken og glasserte veier...
♥marita&jentene♥ Skrevet 19. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg har ikke slitt nevneverdig med søvnen før i slutten av de andre svangerskapene, så de å begynne allerede nå var litt uventet, har en del plager med bekkenet jeg også, og har nå begynt med kiropraktor for å se om det kan hjelpe noe slik jeg slipper krykker. har fått litt øvelser i tillegg til at jeg prøver å komme meg en tur ut,men med det været som er nå så kan jeg ikke si det frister så veldig:) Men jeg lurer litt på hvordan legen stiller seg til å sykmelde når jeg har det slik??
blomstgull Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 jeg sover også litt dårlig,. har en del dårlige drømmer (kan man kalle det mareritt;) også er jeg vant til å sove på magen, men det kan jeg ikke nå lenger kanskje dette forbereder oss på søvnmangle når babyen kommer hihi
♥marita&jentene♥ Skrevet 19. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2012 blomstgul: jeg har ikke mareritt eller noe slikt og jeg får sove akkurat slik jeg vil foreløpig, men med ett rykk så er jeg våken kl.5. og jeg kjenner at kroppen ikke er like med på notene her.. Så akkurat nå så føler jeg at nattesøvn er noe oppskrytt herk.. 79kvinne: jeg vet ikke helt hva dette er for tiden nei.. men håper virkelig at det ikke fortsetter som dette da har jeg ikke energi til ungen kommer...
blomstgull Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 hehe ja jeg vet liksom ikke om det jeg har kan kalles mareritt heller da, men det er veldig høyt tempo og litt stressa drømmer men det går fint altså, noen dager sover jeg godt og det setter jeg pris på. men det å skulle på do midt på natten og så klare og sove etter på er ikke altid helt ok
DotM Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Har slitt mye med nattesøvnen de siste ukene jeg og. Sovner sent, og når jeg først sovnr tar det ikke lange tiden før jeg våkner igjen. Kan da fort bli liggende våken et par timer før neste søvn interval. Også drømmer jg så mye rart
♥marita&jentene♥ Skrevet 19. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2012 DotM: har det akkurat slik som deg, og det mest irriterende er at jeg bruker å sovne til igjen rett før vekkerklokken begynner å kime så det gjør ikke dagen noe bedre, å nå når det nærmer seg jul og alt som hører med der, så er jeg redd at jeg ikke strekker til og at jeg er helt utslitt når julafta kommer... I tillegg så sliter jeg med bekkenlåsning/løsning er visst litt begge deler og det gjør heller ikke saken bedre... Har bare lyst å legge meg ned å hylgrine, men samtidig så har jeg vært fast bestemt på at jeg skal jobbe hele veien ut denne gangen, så det å krype til legen nå føler jeg nesten som ett nederlag:/ Dette ble visst skikkelig syte syte men må få ut litt en eller annen plass..:/
Cmyk Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 JA, jeg sliter enormt med nattesøvnen Sovner greit, men våkner svært tidlig (03.00-03.30) og får sjelden sove noe særlig mer. Slitsomt.
Solstråle86 Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Jeg sliter også med nattesøvn.. Er egentlig trøtt, men blir bare liggende å vri meg og vende på meg hele natten.. Vondt i bekkenet og sliten av manglende søvn.. Andre trimester skal man jo lissom være i strålende form ;-) stemmer ikke for meg... Hehe
Phlocs Skrevet 19. november 2012 #12 Skrevet 19. november 2012 Jeg også sover veldig dårlig (er 14 uker). Jeg får ikke sove før kl 00.00 og våkner mellom 3 og 5 hver natt og får ikke sove igjen. Jeg hadde ingen pb med søvn med mine 2 forrige svangerskap. Jeg sov som en stein da.
♥marita&jentene♥ Skrevet 19. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2012 Det er godt og høre at det ikke bare er jeg som sliter... Med de 2 andre så tror jeg huset kunne falt i hop rundt meg uten at jeg hadde reagert når jeg først sov.. Men er dere i jobb/sykmeldt/hjemmeværende??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå