Gå til innhold

Akta Graco Evo

Anbefalte innlegg

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-barnvagn-kopa-pa-natet/akta-graco-barnvagn-barnvagnar-kopa-billigt-pa-natet/liggdel-till-akta-graco-evo-gra.html

Noen med erfaring eller synspunkter?

Jeg har "prøvetrillet" i butikken allerede. Lett og fin, ikke minst rimelig i forhold til Simo og Brio. I tillegg kan man ha Graco bilsete med isofix/"klikkløsning" til å feste direkte på vognstativet......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991757-akta-graco-evo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at graco vogner er billige plastikk vogner som knirker og er av dårlig kvalitet, men her må folk gjøre seg opp sin egen mening.

Men du har sett at den prisen i linken din kun er for bagen og ikke hele vognen? Totalt kommer vognen på ca 3500kr, synes ikke dette er så veldig billig. Da hadde jeg heller kjøpt en kvalitetsvogn brukt til omtrent samme prisen.

Og må presisere at isofix er en festeannordning for barneseter i biler, har ingenting med vogner å gjøre :)

Endret av EnBlå&ToRosa

Aha, knirker altså? Den gjorde ikke det i butikken, men det kommer kanskje etterhvert. Ja, er klar over prisen. Synes det er superbillig, sammenlignet med Brio (som jeg også liker), som ligger på rundt 8000 kr. Isofix ja....Mulig jeg formulerer meg feil, men det jeg mener er fordelen med å kunne klikke på plass bilsetet også på vognstativet, ikke bare i bilen ;)

Kommer jo litt an på behovet ditt mtp vogn.. Hva slags bruk, vil du den skal kunne vare til flere barn etc.

For meg er disse graco-trillene noe som egner seg best til kjøpesenterbruk, og noe jeg gjerne kunne ah liggende i bilen for å ha med på shopping.. Men Ville ikke hatt det som hovedvogn! Da vil jeg ha noe mer solid, og med mer komfort for både meg og barnet (støtdemping feks).

Men så bruker jeg vogn MYE! Triller mye på tur, og her jeg bor er det mye snø.. Barnet mitt sover ute i vogna på dagtid, og da har jeg store krav til at vogna skal stå stabilt og stødig i all slags vær, og ha en lun bag- og sportsvogndel.

Det er akkurat det med behovet, som er vesentlig. Jeg skal ha ett barn til, og ikke flere. Til sønnen min, brukte vi en diger, ny og dyr Simo (som vi solgte). Trygg og fin, gode støtdempere, men så tung! Ikke minst upraktisk på kjøpesenter. Jeg bor i Sarpsborg, og det er som oftest ikke mye snø her. I tillegg kommer babyen til sommeren, så det blir mest trilling i dypvogn i forholdsvis ok temperatur. Godt poeng, det med behov ;) Likevel, jammen heller jeg også til Brio :D Tror det vil stå mellom Graco og Brio Go, faktisk.

- Anbefaler deg også å se etter pent brukte vogner! Der er det mye penger å spare! Vi kjøpte ei brukt vogn som hadde vært på hele tre trilleturer med 1500 kr i avslag i forhold til nypris! Hvis du kjøper en som er brukt bare ett år, er det jo glatt halv pris! Alt på vogna kan jo vaskes :)

Jeg ville heller gått for Brio enn Graco:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...