Gå til innhold

Noen som vet om disse testene som sier "test tidlig, 7 dager før forventet mens" osv?

Anbefalte innlegg

Jeg har slik jeg har forstått det etter 2 barn og tilhørende prøveperioder at jeg har lang lutealfase, på ca 16 dager. Med nr 1 testa jeg negativ på en billigstrimmel 14 dager etter el og positivt 16 dager over med en CB digital.

Med nr 2 testa jeg negativt med en CB vanlig test 11 dager etter el og positiv på både en eller annen vanlig test og en CB digital på 14 dager etter el.

Så spørsmålet mitt, er det i det hele tatt mulig å teste positivt 7 dager etter el? Noen som har gjort det? Høres for godt ut til å være sant synes jeg da ;)

Fortsetter under...

i blod ja, men det er usikkert. Hvis man kan teste 7 dager før tiden så tror jeg CB hadde lagd den testen. 7 dpo har vel egget så vidt blitt befruktet og det er svært små mengder hcg

Jojo, jeg skjønner jo det, men kjøpte en test nå på Kiwi bare for å se hva det står i bruksanvisningen. På forsiden av pakka står det: Test 6-15 dager etter befruktning. Og inni står det først at man kan teste opptil en uke før forventet mens, men 2 avsnitt lengre nede står det at man skal teste den dagen man forventer mensen.

:) Så da lurer jeg på hva som er sant :)

Det er sikkert så individuelt, så,de skriver det på den måten for å være på den sikre siden? Hvordan er Kiwi testene i forhold til de på apoteket? Visste ikke at du fikk kjøpt på Kiwi heller jeg da:)

Annonse

Trodde de på apoteket var mer sikre og at man kunne teste tidligere ? Har ikke vært borti så mange forskjellige typer. Noen kommer opp med streker , noen gravid og noen med hvor mange uker :)

Jojo, jeg skjønner jo det, men kjøpte en test nå på Kiwi bare for å se hva det står i bruksanvisningen. På forsiden av pakka står det: Test 6-15 dager etter befruktning. Og inni står det først at man kan teste opptil en uke før forventet mens, men 2 avsnitt lengre nede står det at man skal teste den dagen man forventer mensen.

Jeg fikk ikke noe strek på den testen jeg kjøpte på kiwi, og heller ikke på den jeg kjøpte på apoteket. Jeg var 10 dpo og det var 5-6 dager til IKM. Og fikk ikke svak strek før i 11-12 dpo. Og fikk gravid 1-2 uker på selve IKM dagen ;)

Jeg fikk ikke noe strek på den testen jeg kjøpte på kiwi, og heller ikke på den jeg kjøpte på apoteket. Jeg var 10 dpo og det var 5-6 dager til IKM. Og fikk ikke svak strek før i 11-12 dpo. Og fikk gravid 1-2 uker på selve IKM dagen ;)

da er det håp for meg :)

Jeg tror det er veeldig usannsynlig. 7 dager etter EL har så vidt egget festet seg engang, og det tar flere dager før hcg nivået slår ut.. Så jeg tror de fleste som sier de har testet positvt så tidlig, har hatt EL tidligere enn de tror.. ;)

Anonym poster: 9c320d17bed19734d0c04bc67cf96658

Ja, jeg tror også det skal mye til at det slår ut så tidlig. Dersom jeg skulle begynt å teste 7 dpo så ville jeg brukt billigtester i hvertfall (kan bli dyrt ellers.)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...