Gå til innhold

Muskel og seneplager noen med PCOS??

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen av dere som sliter med pcos som også sliter med stive muskler og stramme sener i rygg/nakke?? Kiropraktoren min sier at dette kan linkes til de uregjerlige hormonene en har i kroppen ved pcos.....

Jeg blir snart gaaal.... noen som opplever eller har hørt det samme??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991693-muskel-og-seneplager-noen-med-pcos/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er plaget med det samme, bare i hele kroppen, og i tillegg sliter jeg med vonde ledd. Men kan være at jeg ikke helt kjenner forskjellen på ledd og sener/muskler da. Men ingen finner noe galt.

Jeg har alltid trodd at det kan være en sammenheng mellom det og PCOSen, men i følge gynekologene så er det ikke det.

• 1 måned senere...

Jeg er plaget med det samme, bare i hele kroppen, og i tillegg sliter jeg med vonde ledd. Men kan være at jeg ikke helt kjenner forskjellen på ledd og sener/muskler da. Men ingen finner noe galt.

Jeg har alltid trodd at det kan være en sammenheng mellom det og PCOSen, men i følge gynekologene så er det ikke det.

Uff, det er jo så frustrerende..... og at det liksom er vanskelig å gå sånn og på en måte ikke helt finne noen sammenheng!!! klarer du å være i full jobb???

Uff, det er jo så frustrerende..... og at det liksom er vanskelig å gå sånn og på en måte ikke helt finne noen sammenheng!!! klarer du å være i full jobb???

Ja, det er veldig frustrerende. Jeg klarer ikke jobbe i det hele tatt, har en del andre plager utover dette også, så jeg er under medisinsk utredning, som det så fint heter på papirene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...