Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle det til mannen at han skal bli pappa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde tenkt til å gjøre noe morsomt ja, men vet ikke om jeg vil klare å vente.. Har tenkt kanskje på å ta 1 riskorn, knytte en tråd rundt, og i andre enden skrive en liten lapp; "Jeg er mindre enn dette, hva er jeg?" Og putte i en liten boks og pakke inn. :)

Her skal vi vente på testen sammen :) En digital en, så vi slipper å tolke, hehe.. Men må innrømme at jeg nok kommer til å teste litt med billigstrimler først. Føler at det er dårlig gjort, så håper jeg klarer å la være!

Jeg har fundert litt på å skrive et brev "fra babyen" til han, om dere forstår.. :) Skrive litt diffust til å begynne med, men så tegne det klarere hva det faktisk er som har skjedd iløpet av brevet. Må nesten prøve å se hvordan det blir før jeg kan gjøre det :)

Men.. er ikke usannsynlig at jeg bare kommer til å stå der å hoppe og rope "jeg er graviiiid" isteden for alle de romantiske drømmene jeg har sett for meg ;)

Annonse

jeg tenkte at jeg skulle sende han bilde av testen

legge en lapp under tallerkenen hans med "du skal bli pappa igjen", så når han løfter den for å sette på benken så ser han den.

han har bursdag om 2.5 uke så jeg tenkte jeg skulle pakke inn testen, men han vil vite så fort som mulig.

be sekretærene hans sette "sette meg opp på en svangerskapskontroll" i timeboka som siste ringe pas. før lunsj (men da er det jo ikke han som er den første til å vite det....

legge testen i en liten pose og sløyfe rundt og putte den i kofferten hans.

putte en liten baby-figur under en "osteklokke" ...han som er så nysgjerrig kommer til å løfte den opp for å se hva som er under ved middagsbordet.

lage ekstra god middag, ligge i armkroken hans mens vi ser på tv og spørre han hva 1+1 =....? 2 selvfølgelig svarer han. Nei, VI BLIR 6!

Jeg tisset på CB digital. Og sprang inn i stua og da til kjæresten "her hold denne" han har jo aldri sett en sånn test før i hele sitt liv, og vet heller ikke hvirdan en sånn funker. Men øynene hans holdte på å falle ut, da det stod gravid. Haha ;) det var morsomt det. Og så kom jo 1-2 uker etter 1 minutt. Så måtte jo si til han at han måtte glo på den litt til :D

Jeg har null fantasi så sier det vel bare rett ut til han.

Sist gang løp jeg brølende inn i senga og vekket han ved å stikke testen oppunder øya på han "seeeeeeeeeee den er POSITIV!!!!!"

tenker å taipe et brev på rattet til bilen som han kjører hver dag til jobb. Brevet skal såklart være brettet sammen med navnet hans utenpå, så han må ta det "ned" for å lese det.Under navnet hans tenker jeg å skrive, 1 +1...hva blir det? (for å finne svaret,se til høyre) også legge 3 roser i setet vedsidenav. Tenker å skrive noen ord fra den lille i magen og til den kommende pappaen i brevet <3

Anonym poster: 3550841f215a74a23ee742eea3775922

Annonse

Min samboer hadde bursdag den dagen jeg ventet mens, som var en mandag. Men jeg klarte ikke å vente, så testet flere dager før, og lørdagen testet jeg med cb og fikk klart + tegn, så kjøpte jeg en babypysj, og en cb-digital, som jeg testet med på søndagen, fikk som forventet resultatet: gravid 1-2, så pakket jeg de to testene og pysjen inn i en gave, som han fikk da han våknet :-):-) han ble selvfølgelig veldig glad!

Jeg fortalte i forveien at jeg ikke har betalt så mye for gaven han skulle få, men at det kom til å koste mer senere, og at det var noe han hadde ønsket seg lenge :-) han gjettet på Sydentur, fotball tur og masse annet :-) var så gøy!

Sist gang løp jeg brølende inn i senga og vekket han ved å stikke testen oppunder øya på han "seeeeeeeeeee den er POSITIV!!!!!"

Haha, jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre noe lignende (selv om jeg planlegger aldri så mye finurlig på forhånd.)

Ha,ha, akkurat det samme gjorde jeg! Helt umulig å holde hemmelig når han er i rommet ved siden av!

Så langt har jeg ikke hatt behov for å tenkt gitt :/

Jeg har trua LilleFie! (Troen på at du får si det en dag, kom på at det kan tolkes feil når en får ett snev av trøndersk inn i skrivespråket ;) )

Sist så hoppa jeg opp i senga og sa du husker hva du ønsket deg til jul? Det får du! Du skal bli pappa! Han sa åja og sovnet igjen i noen sekunder før han våknet å ble helt himmelfallen av glede :D

Denne gangen var vi oppe alle tre etter jeg tok testen, men ville ikke jr skulle vite noe så jeg tråkket rundt i leiligheten til han spurte hva det var. Ba han komme bort til meg og fikk se testene og fikk fart på seg for å få jr på skolen :D

Jeg har trua LilleFie! (Troen på at du får si det en dag, kom på at det kan tolkes feil når en får ett snev av trøndersk inn i skrivespråket ;) )

Fnis :) Æ har trua æ å ;) D kjæm t å bli mæ en dag, me eller utn hjelp! Har tenkt litt på det siden tråden her ble laget. Må finne en måte han blir skikkelig tatt på senga av nå som håpet vårt henger i en tynn tråd :) Spørs helt når på året det er og om det er noe høytid eller merkedager rundt testdag. Kunne vært moro å gjemt en ''Gravid 1-2'' i et påskeegg og laget skatrtejakt for han f.ekss. Eller valentinsgave med digitalt mirakelinnhold.

Fnis :) Æ har trua æ å ;) D kjæm t å bli mæ en dag, me eller utn hjelp! Har tenkt litt på det siden tråden her ble laget. Må finne en måte han blir skikkelig tatt på senga av nå som håpet vårt henger i en tynn tråd :) Spørs helt når på året det er og om det er noe høytid eller merkedager rundt testdag. Kunne vært moro å gjemt en ''Gravid 1-2'' i et påskeegg og laget skatrtejakt for han f.ekss. Eller valentinsgave med digitalt mirakelinnhold.

Så bra :D Tror jeg tenkte at det skulle sies på en spesiell måte begge gangene, men klarer ikke holde meg... ;) Ha leser meg som en åpen bok med bokstavene i fet utheved kursiv ;) Den beste hadde vel vært; godt nytt år kjære, du skal bli pappa :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...