Gå til innhold

Noomi, fint eller rart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er også pent syns jeg ! Men syns likevell Noomi er mer spennende for min del, men om det er noe jeg kommer til å kalle den fremtidige ungen min, hvis jeg får en jente, det vet jeg ikke... Da blir det Isabella, fineste navnet jeg vet om <3

Navnet er fint, men jeg ville umiddelbart tenkt at det var en jente av utenlandsk opprinnelse.

Ja, det ville jeg også trodd, men hun jeg vet om er 100% norsk, og både foreldrene og søskna til denne jenta har vanlige norske navn ;)

Annonse

Isabella er veldig NYDELIG :) elsker det navnet

Mhm! Det er utrolig vakkert<3 Har til å med snakka med kjæresten min, får vi en jente så SKAL ho hete Isabella, og han var faktisk enig! Heldighvis ;)

Mamma derimot, hater navnet... Men det er jo ikke ho som skal bestemme navna til barnebarna hennes. Hehe ;)

Ville ha det jeg også visst det var ei jente ,men samboeren var ikke enig,så ble Josefine til slutt,men vi venter en gutt,så da kan han ikke hete noe av delene.

Mamman min liker heller ikke Isabella,så godt,men pappan min syns det var fint :)

Annonse

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353283747' post='144745698]

Mener det uttales Noooomi om du skjønner meg ;) Digger det, men tenker automatisk på hun svenske skuespilleren.

Men, har og fler Emil i vennegjengen og tenker ikke Lønneberget lenge.

Nei jeg syns ikke det var noe fint, etter å ha tenkt meg om. Å hvertfall ikke hvis det uttales Noooomi..

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353283747' post='144745698]

Mener det uttales Noooomi om du skjønner meg ;) Digger det, men tenker automatisk på hun svenske skuespilleren.

Men, har og fler Emil i vennegjengen og tenker ikke Lønneberget lenge.

Nei jeg syns ikke det var noe fint, etter å ha tenkt meg om. Å hvertfall ikke hvis det uttales Noooomi..

Er vel bare to o'er i uttalen og, bare jeg som ble litt dramatisk et øyeblikk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...