Gå til innhold

Åssen vogn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Teutonia Mistral og elsker den! :) kjempefin,kan snus begge veier,veier lite,har lufthjul,softbag og sportsdel. Hvis du feks kjøper fjorårets modell på lilleprinsen.no får du den flere 1000 kr billigere.

Jeg kjøpte min for 5500 kr og årets kostet 8000 den gang.

Jeg har Teutonia Mistral og elsker den! :) kjempefin,kan snus begge veier,veier lite,har lufthjul,softbag og sportsdel. Hvis du feks kjøper fjorårets modell på lilleprinsen.no får du den flere 1000 kr billigere.

Jeg kjøpte min for 5500 kr og årets kostet 8000 den gang.

Fant ikke denne på lilleprins men ser ut som en bra vogn:) fant en fin en på finn og :)

Har du peil på ca mål på bagen? Innvendig? Sjekket litt men finner det ikke ( mulig jeg er klønete )

Annonse

Tror den er ca 86 cm. Det er den Fashion-bagen. Jeg fikk også en kjempefin en på Finn:)

86cm?? Hehe, det hadde jo vært supert. Men nei den er nok ikke så stor.

Fashionbag: 77cm

Softbag: 80cm

Vario plus: 76cm

Duobag: 75cm

Noen som har tips til kombivogn som også er vendbar?

Vil ikke ha emmaljunga, simo eller quInny.

Har hatt DBS tidligere og var veldig fornøyd med den, lett og stor bagdel.

Men kalesjen ble fort ødelagt i justeringa.

Må være lufthjul :)

Brio happy eller teutonia mistral /prestige :)

Tror den er ca 86 cm. Det er den Fashion-bagen. Jeg fikk også en kjempefin en på Finn:)

86cm?? Hehe, det hadde jo vært supert. Men nei den er nok ikke så stor.

Fashionbag: 77cm

Softbag: 80cm

Vario plus: 76cm

Duobag: 75cm

OK:) Prøvde å finne det ute inne på siden deres, men tror jeg blingsa litt da,ja. Men den Fashionbagen føles ihvertfall nokså romslig ut...

Har vært fornøyd med mi Prestige-vogn, men med ett unntak. Det er seleløsningen på sportsvogndelen. Får ikke festet snuppa ordentlig og hun siger ned. Ekstra styr når hun sitter i pose. Det kan være at de nyere modellene er bedre. Mi vogn er fra 2008. Skal ha ny vogn til 3. mann og da skal det være fem-punktsseler...

Men vogna har vært god på grusveier og ujevnt underlag. God også på vinterføre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...