Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bæresele vil dere anbefale? Ikke baby Bjørn sin. Er så mange forskjellige:)

Og hvor er det best å kjøpe? Er så forskjellig pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ergobaby. Kjempefornøyd. Med nyfødtinnlegg har jeg brukt den fra knøttet var fire/fem uker. Vi kjøpte på babycare.

Skrevet

Har ergobaby og er kjempe fornøyd! . Kjøpte brukt for 350 kr :) men god som ny altså

Skrevet

Hei!

Vi brukte sjal i starten. Det heter Mobywrap, var både enkelt og praktisk å bruke. Vi har vært på mange fjellturer og småturer med det. Vi hadde jenta innenfor jakken dersom det var dårlig vær. Nå er jenta vår snart et halvt år og vi har gått over til Meitai som jeg har sydd. Fant enkel oppskrift på nettet (har aldri sydd noe før, men fikset dette lett...)og betalte ca 200 kr for stoffet. Billig og bra. Bruker den både ut og inne når jeg gjør husarbeid. Anbefales!

Skrevet

Vi har manduca og er veldig fornøyd med den. Vi brukte baby björn sin frem til mini var ca 6 mnd, da synes jeg den ble tung å bære for ryggen. Manducaen bæres på hoftene og er helt annerledes å bære med. Mini nærmer seg 10 mnd og vi bruker den fremdeles mye da vi er mye ute og reiser til familie rundt om i landet:) anbefales :)

Skrevet

Vi brukte babybjørn til førstemann, men brukte den sjeldent, den var heller ikke god for ryggen. Nå har vi brukt Manduca til minstemann, har brukt den kjempe mye, da lillegutt ikke roe seg andre steder enn inntil meg i begynnelsen, da var bæresele god og ha, bruker den mye hvis småen er urolig, han sovner alltid i manducaen :-) Og er super hvis vi skal på senteret eller butikken, eller vi er hjemme og småen ikke vil ligge for seg selv, mens mor skal gjøre husarbeid.

Skrevet

Hvilken bæresele vil dere anbefale? Ikke baby Bjørn sin. Er så mange forskjellige:)

Og hvor er det best å kjøpe? Er så forskjellig pris.

Me kjøpte nettopp den nye Stokke sin. Har hatt ergo sin.

Der kan de sitte begge veier på magen og på ryggen. Veldig fornøyd så langt :)

Skrevet

Takk for svar:) har en fra baby Bjørn etter førstemann, men er ikke noe støtte til hodet på den så er vel fra 6-8 mnd da kanskje? Ho er mye urolig så jeg får kun gjort ting når ho sover eller mannen er hjemme. Har en mei tai også, men den er heller ikke for små babyer. Ho er 2 mnd.

Skrevet

Jeg ville kjøpt Ergo, Manduca eller en Mei tei. Både Stokke og BB er jeg veldig skeptisk til.

Har selv Manduca, vevd sjal og Mei tei (Titt-tei) og har brukt alle tre masse, spesielt med førstemann som aldri ville sitte i vogn.

Skrevet

Kjempe fornøyd med close bæresjal

Skrevet

Hvis babyen er liten ville jeg valgt Angelpack. Hvis babyen er over 4 måneder ville jeg valgt Manduca....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...