Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #27 Skrevet 18. november 2012 Her fikk jeg små diamantøredobber vår første jul sammen, hadde vert sammen i 2,5 mnd da.. Nå er vi 10 år inn i det, med ekteskap, 2 unger, hund, biler, hus og hytte Jeg har spurt han i ettertid hva som fikk han til å kjøpe "noe slikt" til meg så kort etter vi ble sammen, hans svar: Fordi han viste at han kom til å gjøre alt for å få dele livet med meg, ikke at dyre smykker gjorde det, men han syntes kanskje forlovelsesring ble litt drøyt. 6 mnd inn i det forlovet vi oss, og 1,5 år etter vi ble sammen, så var vi gift :-p Anonym poster: 2434f4c6256d61a332f06da5879ad2df
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. november 2012 #28 Skrevet 18. november 2012 Hvem jente sier nei til diamanter da? JEG!!! :-p Men hadde ikke hjerte til å si det til samboeren der og da.. Men når vi snakket om forlovelsesringer, så fikk jeg med delt han at jeg ikke liker diamanter egentlig ;-p hehe Ble glatte tinnringer på oss som forlovelse/gifte ringer
Elsker livet Skrevet 18. november 2012 #29 Skrevet 18. november 2012 Etter 3 mnd. var vi rimelig forpliktet til hverandre, vi var forlovet. Så jeg hadde ikke tenkt på det som en desperat handling eller at det var en måte kjøpe meg på.
stearin Skrevet 18. november 2012 #30 Skrevet 18. november 2012 En gang var jeg sammen med en litt eldre gutt. Vi ble vel et par i begynnelsen av desember, uten at vi hadde kunngjort det. Vi bare visste det ville bli oss to. Han kjøpte et sølvsmykke til meg. Syntes det var litt voldsomt, vi kjente knapt hverandre. To måneder senere ga han meg matchende øredobber. Men tre måneder er jo litt mer enn et par uker. Det er sikkert ikke for å kjøpe dama, men fordi han har råd til det Samme som min eks, han hadde god økonomi og godt betalt jobb. I motsetning til meg, som var skoleelev da.
nagini Skrevet 18. november 2012 #31 Skrevet 18. november 2012 Synes det hørtes bare romantisk og hyggelig ut <3 Ville ikke tenkt at vedkommende hverken var desperat eller nødvendigvis rik, det meste handler jo om prioriteringer. Mannen og jeg diskuterte farge på gifteringene en uke etter vi møttes, vi visste begge umiddelbart at det var oss for alltid. 3 måneder kan være lenge nok til å vite at dette er IT.
Gjest Heartbroken Skrevet 18. november 2012 #32 Skrevet 18. november 2012 Snille mannen, tenker jeg. Jeg er heldigvis skapt sånn at jeg ikke setter spørsmålstegn og analyserer alt ihjel. Om noen vil gi meg en fin gave, takker jeg fint og tenker ikke mer på det.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. november 2012 #33 Skrevet 18. november 2012 Vel, hadde han kjøpt det til meg hadde det vært et tegn på at han ikke kjente meg
Jaffs Skrevet 18. november 2012 #34 Skrevet 18. november 2012 Jeg fikk et diamant armbånd til jul av min kjæreste, da hadde vi bare vært sammen i en knapp måned Men i dag er han ikke bare kjæresetn min men mannen min Vi har vært sammen i 6 år og er i dag gift og har 2 barn sammen og venter nr 3 til våren Jeg ble glad med noe paff da jeg fikk det, for vi hadde jo bare vært sammen noen få uker Men han fridde jo etter 2 mnd også da...
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2012 #35 Skrevet 18. november 2012 Søtt, gitt at han også kan betale husleia si.
Gjest Antarctica Skrevet 18. november 2012 #36 Skrevet 18. november 2012 Diamonds are a girl's best friend. Nei, seriøst, det er da hyggelig at han vil gi noen en fin gave. Han er sikkert kjempeforelska? Og regner med at damer liker pene ting? Ingen dødssynd det.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 18. november 2012 #37 Skrevet 18. november 2012 Ikke noe galt med det. Mannen min kjøpte forlovelsesringer etter 5 mnd. og vi er fortsatt gift og vært det noen år
Miamimom Skrevet 18. november 2012 #38 Skrevet 18. november 2012 Hvis han har råd gjør det absolutt ingen verdens ting synes jeg! Er vel gøy ågjøre litt stas på sin nye flamme?
Berta_78 Skrevet 18. november 2012 #39 Skrevet 18. november 2012 Det er en god del andre parametre jeg benytter først for å gjøre meg opp en mening om en mann. Eks: har han jobb? Venner? Hvordan bor han? Er han snill? Er han voldsdømt? Har han barn? Tipper det om han gir diamanter etter tre måneder kommer på ca 50ende plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå