Gå til innhold

Utflod eller fostervann? Skikkelig bekymra..

Anbefalte innlegg

Våknet på fredagsmorgen, å da jeg satte meg opp i sengen begynte d å renne, jeg løp på do, mens det rant nedover lårene. Men kom ikke noe mere når jeg satte meg på do. Ringte føden å var inne på kontroll, di sa det var ikke fostervann men utflod. Gikk med bind resten av dagen men kom ikke mer. Så på fredagskveld kom det igjen en god porsjon når jeg satte meg opp i sofan, rant også da ned på gulve (hadde bind på) dette var gult men tynt. Kom litt mere utover kvelden men tenkte det var utflod. Kom ingenting når jeg da sto opp på lørdag, men utpå dagen begynte det å komme i rykk og napp, gikk med natt bind å måtte skifte ofte. Ble mere brunlig i fargen utover dagen, men fremdeles tynt.. Gikk å la meg å sov dårlig å hadde en del sammentrekninger og "ondter" iløpet av natten. Når jeg var oppe kl 7 kom det mye igjen, å nå var det også litt slim og blod ilage (slimproppen? ) ringte føden, men hun mente d var bare utflod. Har måttet skifte bind mange ganger idag også, å synes at det er rart at alt dette kun er utflod? D fyller et bind for vær gang å er mere brunt.. Noen som har opplevd noe lignende? Er uke 41 idag, kjenner liv i magen, men så bekymra..

Fortsetter under...

De sier jo at om det er blod i det er det ikke kun vanlig utflod,og at man skal ringe føden i hvertfall ,om ikke reise dit.jeg ville ringt igjen og sagt at jeg hadde blødning..man må alltid overdrive litt for alt skal liksom bare være normalt når man er gravid og ingen hører på enn.er så lei av det.. Det er nok ikke noe farlig,men kanskje en start på noe:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...