Gå til innhold

Verker så sinnsykt i høyrefoten..

Anbefalte innlegg

Har bekkenløsning så vet ikke om det har noe med det å gjøre men har ikke verket sånn i foten før.. Det begynner oppe i høyre hoften og verker nedover hele foten. Noen med bekkenløsning som har opplevd dette? Eller er det noe å bli bekymret for?

Fortsetter under...

Jeg hadde sånn her om dagen,akkurat som voksesmerter og litt sånn stråling.har hørt at om det stråler nedover kan det ha en sammenheng med kynnere/rier,men gudene vet.i denne kroppen skjer det så mye rart nå så jeg vet ikke jeg..men jeg hadde masse murringer og kynnere sammen med dette her om dagen så trodde nesten det var noe på gang ,men var ikke så heldig gitt;)

Men vet ikke om det er slike type smerter du mener.

Ja det er nesten voksesmerter som du beskriver. Det begynner i høyre hofte, litt bak mot korsryggen og stråler nedover låret og til kneet. Kynnere kommer innimellom, men ikke oftere enn vanlig synes jeg.. Hadde ikke gjort noe om dette var begynnelsen på noe, for jeg er lei altså..

Når jeg var i uke 30 hadde jeg det samme ,strålingen nedover i låret og kynnere,masse murring i korsrygg og underliv.Ringte føden for jeg ble urolig og de mente det kunne være start da,men det gikk over utover dagen og etter gu kunne de se at det ikke var noe start.men de sa dette var typisk start tegn da jeg ringte inn,derfor jeg ble nesten glad for "disse smertene" her om dagen ,trodde jo at flaksen var med meg,men nei da..

Annonse

Nå har strålingen ned i foten stoppet, men nå har jeg en konstant murring i korsryggen. I går kveld og i dag har jeg vært uvel og hatt dårlig matlyst. Håper jo at dette er et tegn på at noe kanskje snart skjer, men med min flaks så skjer det ikke noe som helst :P

Gjest Mammantil2prinser

Har bekkenløsning så vet ikke om det har noe med det å gjøre men har ikke verket sånn i foten før.. Det begynner oppe i høyre hoften og verker nedover hele foten. Noen med bekkenløsning som har opplevd dette? Eller er det noe å bli bekymret for?

Er det som en krampe?

Slik har i hvert fall jeg det, begynner oppe lysken/symfysen og stråler nedover beinet! Å det er en helt ubeskrivelig smerte som kommer når som helst til alle døgnets tider.

Jeg tenker det er blanding av bekkenløsning og at baby bokstavelig talt ligger mellom beina og presser! :P

Her var det mer på baksiden, men er en slik smerte som du beskriver.. Nå har murringen i korsryggen begynt å avta og :/.. Jeg som hadde en liiiite håp om at dette kunne bli noe mer av.. hmm..

Typisk at det ikke skjer noe mer.har nesten sluttet å håpe her..alt er jo så " normalt" når man er gravid.vondt her og der , og ditt og datt. Så jeg venter egentlig på noe helt utenomjordisk her for at jeg virkelig skal tro noe er på gang hehe:)

Ja ikke sant.. jeg har aldri hatt så mye vondter og det ene og det andre, så jeg trodde faktisk et øyeblikk at noe kunne være på gang, men det er vel som de sier, at nr 3 er en luring :P.. Skal til legen i morgen og hvis ikke hun vil sjekke om det er noe modning og sånn da så tror jeg at jeg begynner å grine! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...