Jente09&Jente12:) Skrevet 18. november 2012 #1 Del Skrevet 18. november 2012 Var 12 uker på vei og følte oss super trygge på at dette ville gå riktige veien,(har mistet i 12 uke før) men tenkte at hallo det kan jo ikke skje to ganger så seint!!!. Begynte pluttselig å blø og da ble eg livredd men det skjedde ikke noe mer, sist gang eg mistet så skjedde jo alt på samme dag, ja det kom noe ut og det gjorde kjempe vondt!! og måtte inn til utskrapning:(. Denne gangen bare blødde eg i to dager og hadde ingen smerter!!. Fikk heldigvis komme inn til ultralyd på kvinneklinikken og der fant de ingen hjertelyd og det så ut som om fosteret bare var 7 uker:(.. Fikk med meg noen tabeletter hjem som skulle få alt til å komme ut og det må være det jævligste eg har vært med på altså!!. Tok 4 dager før alt var kommet ut, masse blod og klumper og smerter.. helt jævlig:(.. Off hva skjer med kroppen min? har mistet 4 ganger totalt men de to første mistet eg veldig tidlig mens disse to siste så seint som i uke 12!!!! når alle har fått vite den gode nyheten og vi har virkelig begynt å glede oss:(.. No har det gått en uke og jeg er fortsatt veldig trist og orker ingenting, ikke bra.. Må komme meg opp igjen, har jo lille gullet mitt på 9 mnd her hjemme(er fortsatt i permisjon heldigvis) så for henne og storesøster så må mamma bare se å komme seg opp igjen!! men det er ikke lett.. Meg og min mann har bestemt oss for å prøve igjen ( det hadde jeg ikke trodd at han ville) så det hjelper meg veldig . Har lyst å prøve igjen med en gang, tenker ikke på noe annet og det samme gjorde eg sist gang og vi greide å bli gravid etter 1 mens:) som ikke kom på 9 uker!!!!! så var veldig lang ventetid!!. Så derfor lurer eg på om noen har opplevd å miste flere ganger og når kom mensen hos dere? Min mann vil at vi skal vente litt, slik at jeg får kommet meg skikkelig på beina igjen og ikke minst i form og jeg ser jo den!. Har ikke helt kommet meg i form enda etter fødsel i feb, har ikke giddet å trene så mye denne gangen!! ikke bra hehe. Men har vært litt vanskelig med bekkenløsning og sånt, så jeg burde vel egentlig bare vente litt? men vet ikke om jeg greier å vente, bare tanken på å begynne på p piller igjen får meg til å grine, vil ikke... Vil være gravid!!!. Var godt å få skrevet ned litt av tankene mine:). Lykke til videre dere andre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/
Gjest Trulte med to små Skrevet 18. november 2012 #2 Del Skrevet 18. november 2012 Trist lesning og jeg føler med deg! Jeg har ingen erfaring selv i akkurat dette annet en en SA mellom uke 9 og 11 et sted ( noe uklart hvor langt jeg var på vei ) og det var ille nok. Utrolig trist at du opplever dette for andre gang, å miste i uke 12. Jeg håper du finner ut av hva som er best for deg å gjøre videre og ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/#findComment-144743589
Jente09&Jente12:) Skrevet 18. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2012 Tusen takk for svar:) off trist å høre at du har hatt en Sa, helt forferdelige greier vi kvinner må gå igjennom!!!. Men jeg føler at det gjør oss bare enda sterkere til slutt, så dette skal vi komme oss igjennom og jeg gir meg ikke før jeg får ett barn til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/#findComment-144745660
Florida11 Skrevet 19. november 2012 #4 Del Skrevet 19. november 2012 Trist å høre hva du har vært gjennom. Jeg har selv mistet fire ganger på ett år (fra august 11 til juli 12). Først var den MA i uke 11, så en MA i uke 12, så 2 SA i uke 6. Har to barn fra før og spekulerer veldig i hvorfor dette har skjedd meg nå... Aner ikke hvorfor jeg har mistet fire ganger på ett år, men ble i mnd skiftet juli/august gravid på nytt (rett etter forrige SA) og det ser ut til at det skal gå bra denne gangen - er nå i uke 19. Jeg vet det er ulikt fra person til person, men jeg fikk tilbake mens alt i fra 21-29 dager etter de gangene jeg mistet. Så jeg slapp å vente lenge. Vi startet prøvingen igjen med en gang som resulerte i at jeg denne gagnen ikke har en siste mens dato å gå etter, men en spontanabort dato. Håper du raskt får tilbake mens og at dere blir raskt gravide igjen. Man blir heldigvis lettere gravid igjen når man nettopp har vært gravid :-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/#findComment-144747089
guggu Skrevet 19. november 2012 #5 Del Skrevet 19. november 2012 Huff så leit! Håper virkelig du kommer deg på bena igjen. Lykke til med ny prøving. Og så får du kose deg masse med de to du har ;-) hilsen ei som prøvde i fem år før spiren satt og har nå prøvd i 2,5 på neste.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/#findComment-144747293
Jente09&Jente12:) Skrevet 19. november 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 19. november 2012 Trist å høre hva du har vært gjennom. Jeg har selv mistet fire ganger på ett år (fra august 11 til juli 12). Først var den MA i uke 11, så en MA i uke 12, så 2 SA i uke 6. Har to barn fra før og spekulerer veldig i hvorfor dette har skjedd meg nå... Aner ikke hvorfor jeg har mistet fire ganger på ett år, men ble i mnd skiftet juli/august gravid på nytt (rett etter forrige SA) og det ser ut til at det skal gå bra denne gangen - er nå i uke 19. Jeg vet det er ulikt fra person til person, men jeg fikk tilbake mens alt i fra 21-29 dager etter de gangene jeg mistet. Så jeg slapp å vente lenge. Vi startet prøvingen igjen med en gang som resulerte i at jeg denne gagnen ikke har en siste mens dato å gå etter, men en spontanabort dato. Håper du raskt får tilbake mens og at dere blir raskt gravide igjen. Man blir heldigvis lettere gravid igjen når man nettopp har vært gravid :-) Lykke til! Takk for svar:) Off trist å høre alt du har vært igjennom og så på så kort tid!!! må ha vært helt forferdelig . Godt å se at du har blitt gravid igjen og da er det kanskje ett lite håp for oss også .. Masse lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/#findComment-144749562
Jente09&Jente12:) Skrevet 19. november 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2012 Huff så leit! Håper virkelig du kommer deg på bena igjen. Lykke til med ny prøving. Og så får du kose deg masse med de to du har ;-) hilsen ei som prøvde i fem år før spiren satt og har nå prøvd i 2,5 på neste.... Takk for svar . Oi det kan ikke ha vært lett å vente så lenge på en spire!!, er sikkert mye tanker og følelser som kommer opp hver gang testen er negativ og så over så lang tid . Håper virkelig spiren sitter no snarest, hadde vært en fin julegave . Ja Jeg har to nydelige jenter og hun minste er jo bare 9 mnd, så hun er jo babyen min enda og da får jeg den babykosen jeg trenger og jeg tror det hjelper på å komme over dette her. Føler meg faktisk litt bedre for hver dag . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991496-off-fant-ingen-hjertelyd/#findComment-144749598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå