Gå til innhold

ja jeg vet jeg har født men føler meg bare j feit og stygg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry assa men vet jeg har født for 3 uker siden men blir så deprimert av å se de gamle klærne mine som ikke passe osv.... er ikke overvektig nå men er bare stressa av å gå ned i vekt(noe jeg ikke gjør) noen andre som oxo har det sånn????

har jo fått det vakreste som finnes en liten prins men liker ikke kroppen min uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner den følelsen ja! Har enda 15 kg som skal av etter fødselen(5 uker siden). Begynte å gråte når jeg prøvde de gamle buksene mine. Kom ikke lenger enn til lårene :-( Føler meg skikkelig fæl! Men på fredag skal jeg på en liten handletur, nye bukser og noen fine topper skal kjøpes inn og forhåpentligvis stiger selvtilliten ett hakk eller to. Har ikke lyst å forfalle selv om jeg har født to barn.

Skrevet

har oxo 15 kg igjen før jeg var der jeg var før jeg ble gravid, har 2 barn fra før av og med de 2 andre ble jeg tynn igjen etter noen mnd, men er redd at 3 gang bare forfaller kroppen+ at jeg har søtsug enda=(

deilig med nye klær da=) skal på shopping i morgen finne meg noen kjoler og sko til jul! vil jo føle meg fin selv om jg har født 3 barn=) haha vet den følelsen av å prøve de gamle buksene sine og ikke få de øver knærne:P bruker min gravidbukse enda jeg(flau) hvor gammmel er ditt 2 barn? jeg har 3 tette jeg.. 1 på 3 og en på 2 så blir litt travelt fremover kanksje jeg are kan løpe av meg de ekstra kg når jeg løper etter kidsa? ;)

Skrevet

Trym er 2.5. Så er litt tette. Hadde akkurat kommet tilbake til den formen jeg ønsket å være når jeg ble gravid igjen. Brukte lang tid på kiloene sist også. Det som måtte til var kostholdsendring (kuttet sukker og karbohydrater) og trening tre dager i uken + lange turer. Så etter jul er det i gang med nytt medlemskap på treningssenteret og ingen snop og chips, pasta,potet og brød. Blir så sykt godtesugen når jeg går gravid, så klarer ikke styre det. Merker jeg er kjempe motivert for å komme i form igjen!

Frykter at magen ikke kommer til å trekke seg inn igjen. Har fått en del strekkmerker, så huden er blitt større. Henger litt nå. Syns det er grusomt å se i speilet! Blir en stund til jeg skal bli gravid igjen for å si det sånn.

Ammer du? Syns ikke det hjelper noe særlig på vekt nedgangen. Blir bare mer sulten av det.

Skrevet

All respekt til deg som har tre så tette forresten! Hadde ikke orket å gå gravid i nesten tre år på rad! Ville jo vært rart om ikke kroppen bar preg av det, men er jo viktig å føle seg vel også.

Skrevet

Tror jeg har blitt avhengig av sjokolade - hjelper ikke akkurat på hverken det ene eller andre.. Skjerpings fra imorgen av. Snart jul, og neimen om jeg har tenkt å føle meg som en stappa pølse...

Skrevet

Ja, sjokolade og boller og ikke minst hjemmelaget karamell. Angrer så sykt på at jeg overhode prøvde å lage det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...