Gå til innhold

9+3 idag, føler meg ikke gravid. har mistet all symptomer jeg hadde...

Anbefalte innlegg

symptoner som, kvalme, spise mye, dobesøk osv. Men det er noen dager jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Tenker faktisk på om spire lever i magen min eller ikke??

Flere som ikke føler seg gravid??

Fortsetter under...

tro meg de kommer tilbake, men full styrke!!!

Så len deg godt tilbake i sofaen og nyt det!!

Hehe, du vil få nok av ømme pupper, vonde ligamenter og masse andre ting om ikke så lenge igjen :-D

Ikke stress med det. I mitt forrige svangerskap hadde jeg det også sånn, plutselig var alt borte og jeg var livredd for at knøttet ikke levde lenger. Jeg tok graviditetstester til langt uto uke 16... :-P Latterlig, rett og slett. Magen vokste jo og alltingen. Men det er en periode der man ikke merker noen verdens ting. Det var skummelt, syntes jeg og.

De tidlige symptomene avtar jo etterhvert, heldigvis!! Kos deg med at kvalmen er avtakende og nyt at energien begynner å komme tilbake!!

Hvis du er veldig bekymra, ville jeg kjøpt en angelsound el.l. for å høre hjertelyd, eller be legen om å få høre hjertelyd.

Uff, jeg vet så godt hvordan det føles. Jeg er 2. gangsgravid nå, og foreløpig en del mindre bekymra, men er 6+4 og superkvalm, så ingen tvil her.. ;-)

Annonse

Jeg er gravid for 3. gang og nok en gang har jeg minimalt med symptomer. Egentlig så er det jeg har av symtomer ting som jeg ikke hadde merket om jeg ikke viste jeg var gravid.

Det eneste jeg merker er at jeg er trøtt. Med første kan jeg ikke huske at jeg var trøtt, med nr to så hadde jeg en ettåring så da var jeg generelt trøtt :)

Har kjent lite symtomer med de begge, var kvalm 1 dag med nr 2.

Kjente så lite liv med begge også :( Nr 1 fordi han var rolig og med nr to fordi morkaken lå foran magen

Jeg er bare 5+3 så er jo bare å vente på symtomer.

Tror det er veldig vanlig å miste en del symptomer i uke 9-10. Vet hvertfall om mange det har skjedd med, blant annet meg selv. Ingenting har vært i veien med spirene, og min lille er nå blitt 1 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...