Gå til innhold

Hva bruker dere til og vaske med når baby har bæsjet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hatt mange diskusjoner med venniner om dette med våtservietter.

Jeg skjønner ikke hvem som kun bruker våtservietter når babyen har bæsjet?

Babyen min er snart 4 måneder og jeg vasker AllTiD etter bæsj.

:) Lillegutt elsker det! :) :)

Annonse

Skyt meg har brukt våtservietter på alle mine tre. Aldri vert såre..

Samme her, alle fem har blitt tørket med diverse typer våtservietter. Har aldri hatt såre stumper. Vi synes det har vært det absolutt enkleste, og for å være ærlig visste jeg ikke det var "feil" å bruke slike jeg :-)

Skyt meg har brukt våtservietter på alle mine tre. Aldri vert såre..

Samme her, alle fem har blitt tørket med diverse typer våtservietter. Har aldri hatt såre stumper. Vi synes det har vært det absolutt enkleste, og for å være ærlig visste jeg ikke det var "feil" å bruke slike jeg :-)

Feil vil eg ikkje kalle det, om rumpa toler det funkar det fint. Vi brukar våtserviettar når vi ikkje er heime, det er berre unødvendig på badet rett ved vasskrana..
Gjest <3Barn&Engler<3

Her går det kun i våtservietter, guttungen sin rumpe tåler ikke noe annet, prøvd tørre engangs kluter vann og olje, vaskeklut m/vann og olje, under springen osv, men det eneste som ikke gir rød eller sår hud hos han, er Lano våtservietter. Og siden vi allerede bruker det på gutten, så gruker vi det på jenta også. Ingen av de som blirsåre av Lano våtservietter, om de har fått litt størkent avføring, så hjelper det på med litt olje..

Ja, med olje så mener jeg babyolje, så klart.

Ikke feil med våtservietter, men som noen skriver helt unødvendig når jeg har krana på badet. Lillegutt er såååå fornøyd etterpå, og jeg har en god følelse av at han er ren og fin :) :)

Jobber i barnehagen, der bruker de kun servietter og jeg ser mange såre stumper-da er regelen - KUN VANN.

Så jeg tror vann er det beste, med tanke på bakterier også. Føler servietter ikke er nok. . . .

(Bruker de også kun i nød - på reise, besøk, osv..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...