Gå til innhold

IQ-testen fra illustrert vitenskap, tør du ta den? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok den og satt med hjertet i halsen hele tiden.. Hadde liksom ikke lyst til å få et resultat på 70, men heldigvis var jeg smartere enn det.. hihihi

Tør DU og ta den?

Det tar litt tid og krever litt konsentrasjon, så ta den når barna er lagt :P

Og vær så snill, ikke juks, da er det ikke noe moro!! Artig om du skriver svaret her...om du tør.. hihihi

www.illvit.no

Anonym poster: 85ea8bbd2c29c4005170765ee730184d

Skrevet

Oj ! Den må jeg prøve senere. Har aldri tatt noen IQ test før og fått resultat. Kun en hel haug med tallrekker, figurer etc type logisk tenkning når jeg begynte på befalsskolen.

Anonym poster: 1b1d2946886ca275c1cc1edec4dce92a

Skrevet

Ser ut som jeg må lage brukerprofil. Koster det noe... orker ikke sette meg så veldig inn i noe her ;)

Skrevet

Koster ikke noe å åpne profil ;)

Den kan se skikkelig skummel ut, men overraskende resultater kan vise seg :P

Anonym poster: 85ea8bbd2c29c4005170765ee730184d

Skrevet (endret)

Har tatt den tidligere :) overraska med selv i positiv forstand.. Eneste irriterende var at mor mi fikk 1 mer enn meg i iq.. Haha! Vi får satse på det er alderspoeng :P

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Ja, satser på at det er alderspoeng :P

Jeg vet ikke hvorfor jeg driver og huker av på anonym, men det er jeg som er hi ;)

Skrevet
:) 136... 4 mer enn for 6 år siden
Skrevet

121... aner ikke om det er ok eller ikke. Fikk ikke konsentrert meg helt da ;) to jenter som IKKE er helt enige rett ved siden av meg...

Skrevet

121... aner ikke om det er ok eller ikke. Fikk ikke konsentrert meg helt da ;) to jenter som IKKE er helt enige rett ved siden av meg...

Jo, 121 er veldig bra. Ihvertfall over gjennomsnittet ift de som har tatt testen sto det på min profil ;)

Skrevet

har lukket, hva var gjennomsnittet da?

85-115 er det de fleste ligger på, ifølge testen..

Skrevet

Ta heller Mesna-prøven, den ligger på nett. Den er rimelig "nøyaktig". De som skal melde seg opp for å komme inn i klubben bruker den for å pugge.

Skrevet

Fikk: gratulerer du flinkere enn 36% av deltakerne i IQ testen.

IQ på 119.. tror det er bra, men hadde mest flaks, raste igjennom, trykket feil og skjønte ikke så mye av alle figurene i starten.. spørsmålene var enklere ;)

Skrevet

Din IQ: 123

Yay! trenger noen år til på baken for å bli litt smartere da ;)

Skrevet

Nå er egentlig IQ statisk, så man blir ikke smartere, men man kan trene hjernen på typen oppgaver og "venne seg til" å løse dem raskere og dermed oppnå høyere score.

Men som jeg begynte med, Iq er statisk... Du er så smart som du er, og resultatet vil variere fra test til test også, Mensa sin scorer annerledes enn IllVit sin, og Mensa Danmarks test er noe enkelre enn den norske, feks.

Skrevet

Nå er egentlig IQ statisk, så man blir ikke smartere, men man kan trene hjernen på typen oppgaver og "venne seg til" å løse dem raskere og dermed oppnå høyere score.

Men som jeg begynte med, Iq er statisk... Du er så smart som du er, og resultatet vil variere fra test til test også, Mensa sin scorer annerledes enn IllVit sin, og Mensa Danmarks test er noe enkelre enn den norske, feks.

Ser du, ble allerede smartere nå, jeg.. :P (haha)

Skrevet

Jeg fikk 108. Er så skuffet. Jeg tar med at jeg har tv på i bakgrunnen og ikke har tatt en lignende test før.

Anonym poster: 37e599321efeb4b020e7217093593185

Skrevet

119. Og jeg nærmer meg stupfull. Hehe. Halvparten av spørsmålene trykket jeg på, og så tenkte jeg "NEEEEI DET VAR FEIL!". Jaja. Tar det igjen i sosial intelligens :)

Anonym poster: 098104263bcc74ac4c6bebdb617e1dd0

Skrevet

104

Myyye lavere på hukommelse enn de andre... Ammetåke?? He,he, prøve igjen om ett års tid ;)

Skrevet

Wow!! Så flinke dere er!!

Og dere som har fått 104, 108 osv, det er da virkelig ikke noe å være skuffet over! :D

Jeg fikk 122, men innrømmer med hånda på hjertet at jeg tippet vilt på noen av oppgavene, spesielt på de figuroppgavene ;)

Skrevet

Jeg fant bare en IQ test, for å ta den måtte jeg lage profil. For å lage profil måtte jeg enten godta telefonsalg eller få abb. på ill.vit.

Så jeg lever i uvitenhet, men jeg hadde IQ nok til å vite at jeg ikke takler telefonsalg, he he.

Skrevet

Jeg fant bare en IQ test, for å ta den måtte jeg lage profil. For å lage profil måtte jeg enten godta telefonsalg eller få abb. på ill.vit.

Så jeg lever i uvitenhet, men jeg hadde IQ nok til å vite at jeg ikke takler telefonsalg, he he.

Jeg godtok bare å få mail fra dem, ikke telefonsalg eller abonnement..

Skrevet (endret)
Jeg fant bare en IQ test, for å ta den måtte jeg lage profil. For å lage profil måtte jeg enten godta telefonsalg eller få abb. på ill.vit. Så jeg lever i uvitenhet, men jeg hadde IQ nok til å vite at jeg ikke takler telefonsalg, he he.
Jeg godtok bare å få mail fra dem, ikke telefonsalg eller abonnement..

Jeg fikk bare et alternativ der jeg.

Første avsnitt: nyhetsbrev på mail. I andre avsnitt sier de at de kan kontakte deg ang tilbud osv. For å opprette profil må en oppgi et tlf nr. Her har en åpnet for telefonsalg. Mulig jeg har vid tolkning av vilkårene, men jeg tok ikke sjansen. Telefonsalg har en evne til å ringe når det passer som verst =P

Endret av hit og dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...