Gå til innhold

uke 46 jentene :-)

Anbefalte innlegg

Hei hei!! Tenkte kanskje vi kunne prate litt her i stedet for å fortsette på bli gravid :-) får litt vondt av de det ikke klaffet for der. Så da kan vi jo prate her om symptomer og alt sammen ;-) hvis noen vil kan dere lage en gravid liste fra oss i 46 skriver fra mobilen no ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991206-uke-46-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har merket at jeg er veldig trøtt i det siste! Også har jeg vondt nederst i magen, ligner litt på menssmerter bare ikke så kraftig. Det kan jo bare være at jeg kjenner veldig mye etter selvfølgelig ;)

Jeg må innrømme at jeg faktisk var å så på babytøy i går og kjøpte det første plagget! litt tidlig selvfølgelig, men gleder meg bare så mye! =)

Ja, tolle86 for en god ide ;) koselig å ha de samme å snakke med, da en prøve bli gravid. Og så være med hele veien videre ;)

Før jeg fikk konstatert at jeg ble gravid

Fra EL til IKM :

- veldig støl og stiv i lysken

- 5-6 dpo klødde jeg førferdelig på venstre brystvorte

- 9-10-11 dpo magesmerter + vond korsrygg om nattan

Dagen IKM til i dag 17 nov:

- forferdelig hodepine

- litt magesmerter på kvelden

- vond korsrygg på nattan

- ikke veldig matlyst

- små kvalm av å til.

- føler meg dehydrert og drikker mye. Øynene er vonde og sviende pga det.

Hei! Jeg har merket at jeg er veldig trøtt i det siste! Også har jeg vondt nederst i magen, ligner litt på menssmerter bare ikke så kraftig. Det kan jo bare være at jeg kjenner veldig mye etter selvfølgelig ;)

Jeg må innrømme at jeg faktisk var å så på babytøy i går og kjøpte det første plagget! litt tidlig selvfølgelig, men gleder meg bare så mye! =)

Har selv lyst til å se på babytøy, men drøyer den litt ;) familien til kjæresten ble overlykklig. Og de har allerede startet med hysteriet sitt..

Positiv test i dag!

Så bra du opprettet denne tråden Tolle86. Jeg er ikke den som er mest aktiv på forum, men det er litt kjekkere å delta når man ser navn man kjenner igjen.

Jeg hadde en del symptomer ca 7-9 dpo, vondt i ryggen og på begge sider av magen. Symptomene forsvandt så jeg tenkte det bare var jeg som hadde overanalysert kroppen ;)

Er det første for dere?

Det er andre her, har en på snart 3 fra før :)

Gratulerer linoleum ;)

Ser vi har blitt mange som har blitt gravide IKM 46 ;) helt utrolig :D

Mistet symptomer fra 12-15 dpo. Og den ene dagen på jobb, hadde jeg ikke merket noen verdens ting natten til dagen, og måtte jo ta en test, for å se. Fikk litt fnatt der, for å si det sånn. Men tror det kommer flere dager med sånt altså..

Jeg fleiper meg kjæresten min om at vi skal ha pokemon :) hahaha

Annonse

Gratulerer så mye linoleum :)

Jeg har allerede bestilt time for jeg trodde kansje det var lang ventetid. Men det var det ikke og fikk spørsmål om ikke eg kunne ta og komme 26.11 så da blir det vel kansje bekreftet termin og får vel det flotte grønne arket :) Hehe.. Har tatt vare på det fra de to andre og er så gøy og se hvor forskjellig svangerskapene er ;o) I dag måtte jeg å kjøpe en ny bh faktisk for mine bryster har funnet det for godt og vokse :op Hehe, så en str opp men kjenner at jeg kunne nok økten str rundt også. Huff, meget ømme bryster noe jeg har hatt siden 9dpo. Ekstrem luktesans, små kvalme innimellom, mat lyst opp og ned, luft i magen (oppblåst og syntes synd på mannen til tider :op) veldig svimmel og trøtt. Det er vel mine symptomer. Har innimellom sånn "strekksmerter" under skambenet. Stikker litt om jeg reiser meg for fort og sånt. Tørst, ja da er vi to. Drikker mye vann :) Også har vi jo det flotte humøret mitt som går i stoooooore daler. Så har sagt så fint i noen dager no, at jeg kan være så kort på vei men allikevel føle meg sååååå GRAVID....... Jeg var veldig aktiv her inne da jeg gikk med første mann, deltok på bim treff og har ennå kontakt med noen av de :) Syntes det er kjempe koselig og ha noen og prate med som er i samme situasjoner osv osv.... Også litt ekstra kjekt no når vi har gått i fra bli gravid og over hit sammen ;o) No skal jeg være gress enke en ukes tid så blir vel mye kveldstid for meg her inne da :o)

Ja, da skal jeg nok ringe å få time jeg også ;) hyggelig å høre at du fortsatt har kontakt med de du snakket med her under dine andre svangerskap. Kommer nok til å være veldig aktiv her selv, synes det er så spennende for min del, og jeg suger til meg alt av tips, råd og erfaringer som en svamp ;)

Er bare til å spørre ;) Jeg har jo to svangerskap bak meg :) Selvom det er tre år siden jeg ble gravid sist gang så ligger nok minnene og alt baki der ennå :) No gleder jeg meg til å komme forbi de første 12 ukene og til eg begynner å få mage og kan kjenne bevegelser og slikt :) Det eneste jeg gruer meg til er å ikke skulle vite kjønnet :op Har en gutt og en jente fra før så vil egentlig denne gangen skal være overraskende :) Men det blir nok en prøvelse..... Så lenge barnet er frisk er jeg glad men er spennende selv om ;o)

Takk for det ;) ja, det blir nervepirrende å komme over kneika på 12 uker. Jeg trener veldig mye 5-6 ganger i uken, hard kondisjon. Så må nok tenke litt på hvirdan jeg skal få opp den kabalen der. Men kjæresten har allerede kjøpt inn tran og all tingen.. Blitt bannlyst for kaffedrikkingen min også tydeligvis. Så han er litt hysterisk føler jeg, men på en god måte såklart :)

Annonse

Hei, hører til i uke 46 jentene jeg også :) Er 4+4 i dag, og har termin 26 juli :) Testet positivt 6 dager før IKM. Dette er nummer 3, har en på 6 og en på 4,5 fra tidligere ekteskap. :)

Har du fått termindato? Eller brukte du sånn termindato? Isåfall var min den 27 juli. ;)

Hvis du går inn på termin kalkulatoren på babyverden får du opp hvilken uke du er passert og hvor mange dager inn i neste uke du er :) Jeg er altså 4+6 i dag i morgen er jeg 5+0 altså har jeg da fem uker bak meg og går da inn i min sjette uke :) Så er det uke pluss dager :) har du 28 dager sykluss er du 4+0 dager på mens dagen ;) så er det bare å plusse på hvor mange dager du er over mens ;) Forklarer sikkert vanskelig og håper jeg forklarer riktig no ;)

Hvis du går inn på termin kalkulatoren på babyverden får du opp hvilken uke du er passert og hvor mange dager inn i neste uke du er :) Jeg er altså 4+6 i dag i morgen er jeg 5+0 altså har jeg da fem uker bak meg og går da inn i min sjette uke :) Så er det uke pluss dager :) har du 28 dager sykluss er du 4+0 dager på mens dagen ;) så er det bare å plusse på hvor mange dager du er over mens ;) Forklarer sikkert vanskelig og håper jeg forklarer riktig no ;)

Ok takk :) fant ut av det. Jeg er da 4+1 i dag :)

Hei. Jeg var ikke med dere på bli gravid men jeg slenger meg på likevel. Har foreløpig termin 27 juli etter min beregning. Men pga lange sykluser tror jeg at legen vil si jeg er 5 uker på vei og ikke 4. Og da blir jo termin flyttet en uke

Velkommen datuma;) jeg har (utifra terminkalkulator) også 27 juli ;) spennende å se hva legen sier, når jeg skal på time ;)

Gratulerer og velkommen til dere også Datuma og Oh baby!

I følge terminkalkulatoren på babyverden er jeg 4+2 i dag, med termin 28. juli. Tror det stemmer ganske bra, men får se hva legen og ultralyd sier etterhvert.

I dag har jeg vært i dårlig humør... Sur, trøtt og veldig kort lunte når guttungen ikke har hørt etter. Får håpe det ikke varer så lenge ;) slitsomt å være sur!

Har dere hatt en fin helg da? :)

Gratulerer så mye Datuma og Oh baby, velkommen i gjengen :) Her er det 4+6 og terminen er 24.07 i følge babyverden. På min datter sin 4 års dag. Linoleum, du er ikke den eneste :( Her har kvalmen sege inn og vært ganske kvalm siden i formiddag og mannen er reist på kurs i en uke. Får så dårlig samvittighet når jeg føler det går litt ut over de søte to jeg har :( Men jeg har no gjort mitt beste for å gjøre alt godt igjen med pannekaker, film, lang badetid for de osv så håper jeg er tilgitt igjen <3

Ordner seg nok ;) pannekaker, film og lang bade tid høres ut som "the way to Go" ;)

Jeg sover veldig lenge om dagene, sliter litt med å stå opp. Eller klikka jeg nesten vikelrett, når kjæresten stod opp tidlig, og skulle rydde inn vaskemaskinen. Det eneste jeg hørte var, smash, bang, skrap, bare bråk og atter bråk. Heldigvis tok han det med fatning og lo å sa "gå å legg deg igjen du, hormonbombe.!

Hehe kjenner til hormonbomben <3 Min mann blir litt frustrert for i ene øyblikket er jeg hyggelig og ler to sek etterpå freser eg :-/ Så han er nok glaad for en uke fri ;op Hehe.. Da begynner jeg dagen med kvalme og ser ut til at den er kommet for å ta del med meg no i noen uekr :-/ Vært veldig kvalm med de to andre også men jeg er en av de som aldri klarer å kaste opp på egenhånd :-/ Det er fælt det og bare gå rundt med kvalme.. Men har funnet min ælsk på Yup drops <3 Det er godt det. Aldri vært glad i sure ting men akkurat nå er de min favoritt og føler det døyver kvalmen litt <3 Flott :) Jaja kjeder meg her jeg sitter og venter på at bohus skal levere ny del til sofaen vår for andre gang ;o) Så da skriver jeg litt hehe.. HA en fin dag jenter :)

Hei hei :) Da hopper jeg også hit. Fikk positiv test på ikm dagen som var på Lørdag. Så da venter vi vårt andre barn :) Gleder oss veldig! Jeg er 24 år og samboern er 25, vi bor på Hadeland. Gleder meg til å handle babytøy nå asså. Og ikke minst til å fortelle familie og venner nyheten :) Så morro at så mange jenter testet positivt i uke 46!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...