Gå til innhold

Fikk klarsignal av gyn til å begynne prøvingen på nr 2 :) :) :)

Anbefalte innlegg

Var hos gyn denne uken, og fikk klarsignal til å begynne å prøve på nr 2 :) HURRA !!! Begynte på metformin tabletter igjen for 6uker siden, og er nå oppe i 3 tabletter pr dag - så da er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter snart :) :)

Fortsetter under...

Var hos gyn denne uken, og fikk klarsignal til å begynne å prøve på nr 2 :) HURRA !!! Begynte på metformin tabletter igjen for 6uker siden, og er nå oppe i 3 tabletter pr dag - så da er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter snart :) :)

Lykke til med prøvingen!

Tok det lang tid med nr 1 da? Brukte du metformin da også eller?

:)

Tok 2år med prøving før nummer 1 satt :) Hadde 1 SA og 2 MA i løpet av de årene - og brukte da ikke metformin. Har PCOS, så var jeg som foreslo for gyn å prøve metformin etter tre mislykkede svangerskap (mistet tidlig alle 3 gangene da, i mellom uke 5 og uke 7 ca). Og etter oppstart på metformin så satt spiren på første forsøk, og hadde et flott og ukomplisert svangerskap, og fødte en velskapt datter :) Så da prøver vi samme suksess oppskrift igjen :)

• 4 uker senere...

Hi hi - må bare le altså - men det viste seg at jeg var "nygravert" når jeg var på gyn undersøkelse den 13 november for å få klarsignal til å starte prøvingen ;) lite viste vi at det allerede hadde klaffet. Testet positivt den 26.november, og var på innvendig ul denne uken - og der så vi et lite hjerte som slo, og en liten bønne på ca 6uker <3 HURRA <3 Ny ul på nyåret - veldig spent, og krysser fingrene for at dette går bra <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...