RTL Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Jeg har utført laparaskopi og det viste seg at jeg har tette eggledere og endometriose. Endometriose ble påvist av vevsprøver. Jeg lurer sånn på hva prosessen er videre nå. Noen som har en historie å dele?
Fiemamma Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 (endret) Leit å høre Har selv fått fjerna min endo for to mnd siden.. Fikk beskjed om at vi skulle få forsamtale til prøverør to mnd etter operasjon, så den var vi på på torsdag. Vi blir nå søkt inn og får oppstart til prøverør i februar. Går alt knirkefritt blir jeg førstegangs mamma til jul neste år, sykt å tenke på Fikk du ingen informasjon etter laparaskopien? Endret 17. november 2012 av LilleFie
RTL Skrevet 19. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2012 Nei lite informasjon enn så lenge. Skal til min lege denne uken så regner med jeg får høre mer da. Men som jeg har forstått er det funnet litt endo bak livmor (?). Jeg er mest spent på om vi fortsatt kan satse på prøverør etter jul eller om jeg nå må gjennom ny utredning med tanke på endometriose.
Fiemamma Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Vanskelig å svare på dessverre. Virker som vi to har helt ulike prosesser. Ble du behandlet for infertilitet eller? De spurte meg om det var for infertilitet jeg ville ha lap. Men hos meg var det syke smerter og infertilitet som var grunn til lap da. Et tips er å fylle all ventetid med noe interessant, så går tiden kjappere
RTL Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2012 Var pga infertilitet ja.. Fikk litt informasjon av fastlegen min i går, sånn han kunne se lå det litt endometriose bak livmora (?) men slik han så det var det ikke betydelig. Så da håper jeg det stemmer og at vi kan hive oss på prøverør så fort som mulig! har ikke mer å fylle tida med jeg føelr jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå