Gå til innhold

Skriver du svangerskapsdagbok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det finnes mange fine bøker ute med god info i tillegg til dagbok sider. Skriver du dagbok eller har du tenkt å gjøre det? En glemmer jo så lett. Tenkte det kunne være koselig å ha noe håndfast å ikke bare skrive her på nett. Gøy å se tilbake på.

Noen som vil anbefale noen bøker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet på begge mine første og driver på min 3. Kjøpte en helt blank bok.

Der skreiv jeg inn fra de forskjellige ukene og satte inn bilder av magen. Så skrev jeg opp symfysemål osv. Da jeg hadde født satte jeg inn alle skriv fra sykehuset =)

Skrevet

Jeg gjør:)

Skriver litt uke for uke....

Skrevet

Jeg skriver ikke, men tenker å gjøre det når det blir "tryggere" :) !

Skrevet

Titter innom fra 3 trimester. mitt tips: GJØR DET:) Jeg har en bok som jeg har hatt fra uke 9, er nå i uke 33 og skulle være veldig flink til å ta notater men det har gått helt i glemmeboka hos meg, og nå angrer jeg bittert. Husker ikke engang når jeg kjente første spark:(

Skrevet

Jeg gjør ikke det enda, men har tenkt til å gjøre det :-) tatt magebilde fra uke 4, for å lime det inn i boka. Så kan man titte tilbake å se forskjellen :-)

Skrevet

Jeg skriver to! :-) Fikk "Et barn blir til - dagbok" som er med Lennart Larsson sine bilder i. Der er det mye info og rom for å skrive selv. I tillegg har jeg en blank bok som jeg har skrevet i siden vi begynte å prøve. Skriver litt her om hvordan jeg har det hver uke og mål osv fra kontroller. Tror jeg blir glad for det etterhvert :-)

Skrevet

Jeg skriver ukebok, fikk en svangerskapsdagbok i gave da vi begynte å planlegge å bli gravide med plass til bilder og notater og forskjellig som spørsmål til lege jordmor, presang oversikt, utstyrslister og mye mer. Og god plass til å skrive hvordan uka har vært.

Skrevet

Flott å få så mange tilbakemeldinger!

Ser det er bare en bok som er nevnt. Vil det si at flere bruker den eller bare en blank bok? :)

Skrevet

Har ikke gjort det, men det var jo noe å tenke på :-)

Skrevet

Jeg bruker "Min svangerskapsdagbok" fra Schipstedt forlag, tror jeg. Det er fra uke til uke og er veldig lettvint og skrive i :) Angrer på at jeg ikke kjøpte meg den med de to første. Veldig koselig å lese senere :)

Skrevet

Jeg bruker "Min svangerskapsdagbok" fra Schipstedt forlag, tror jeg. Det er fra uke til uke og er veldig lettvint og skrive i :) Angrer på at jeg ikke kjøpte meg den med de to første. Veldig koselig å lese senere :)

Tusen takk for tipset om boka AnneS :) Da ble det denne :)

Skrevet

Da måtte jeg handle! " min svangerskapsdagbok" fra schibsted jeg også, bestilte på mandag, og fikk den i postkassen idag! Så veldig kjapt levert også :-) veldig fin bok med mye plass til å skrive! Anbefales!

Skrevet

Gleder meg til min kommer i posten jeg også :) jeg bestilte mandagkveld. Kanskje jeg må ut å se hva som er kommet i posten i dag ;)

Skrevet

Kan nok hende det ja :-) fikk mail i går om at den var sendt, og at jeg hadde den iløpet av 1-2 dager.

Skrevet

Fikk " min svangerskapsdagbok" fra Schibsted i dag :) Kjempe fin bok! Gleder meg til å få mer tid til å se på den :)

Skrevet

Jeg bestilte også denne svangerskapsboken, men savner sider for å sette inn bilder av magen og fra ultralyd og slikt. Blir å kjøpe et eget album av noe slag for å sette inn slike bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...