Gå til innhold

Flere som sliter med nattesøvn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Er jeg heldig får jeg meg to timer søvn på natta! He så sinnsyke bekkensmerter at jeg får ikke såve. Hver lille bevegelse er som ja, ubeskrivelig smerte. I natt har jeg sittet på bade å bare grått :( er 38+6 og egner meg virkelig ikke til å kjøre bil lenger, da blir jeg skikkelig søvnig :o

Halsbrann gjør det vanskelig for meg å sove en hel natt og flere ganger på toalettet, Er nok opp mellom 3 - 4 ganger om natten. Blir så våken av å stå opp. Så jeg leser kjedelig bok, for da blir jeg lettere trøtt :-) Er i uke 30 nå. Så jeg er klar for våkennetter når bebissen kommer :-)

Blir etterhver endel tv titting på nettene.Er også ofte opp i 04 tiden.Sitter oppe en time eller to,til jeg blir søvnig,og så legger jeg meg et par timer igjen....Det er helst smerter i ribbeina som gjør at jeg må opp.Blir vel bedre når magen synker litt.Er nå 34 uker.

Er jeg heldig får jeg meg to timer søvn på natta! He så sinnsyke bekkensmerter at jeg får ikke såve. Hver lille bevegelse er som ja, ubeskrivelig smerte. I natt har jeg sittet på bade å bare grått :( er 38+6 og egner meg virkelig ikke til å kjøre bil lenger, da blir jeg skikkelig søvnig :o

Skjønner deg asså, var på julehandel i går og sto fra kl 17-21 å laget mat. Natta var preget av vondt så fort jeg måtte bevege meg. Så da tenker eg hvor ille du har det. Hele tiden.

I natt var første natta på lenge jeg egentlig hadde fått sovet gjennom hele (bortsett fra dogåing) Men så begynte den naboen med musikk 03!!! Jada! Da blir en høygravid glad :P

Gav opp soving. Prøvde å legge meg igjen, men da begynte mannen å snorke :( Får heller sove på dagen tror jeg... :-0

Du må kjøpe ørepropper! Jeg er helt avhengig av det uansett om det snorkes eller ei. Er veldig var for lyd, og synes det er litt drøyt å be mannen holde pusten ei hel natt :D

Halsbrann gjør det vanskelig for meg å sove en hel natt og flere ganger på toalettet, Er nok opp mellom 3 - 4 ganger om natten. Blir så våken av å stå opp. Så jeg leser kjedelig bok, for da blir jeg lettere trøtt :-) Er i uke 30 nå. Så jeg er klar for våkennetter når bebissen kommer :-)

Ligger du med hodet høyt? Har ei sammenbrettet dyne og 2 puter under hodet. Våkner likevel omtrent hver natt av halsbrann, men det er mye bedre enn å ligge flatt!

Annonse

Godt å høre det ikke bare er meg! Uke 33+3 nå, sliter med halsbrann fra helvete tross hevet seng, og har problemer med å finne sovestilling pga vobde ribbein. Ryggen er uaktuell, høyre side blir vondt pga ribbein, venstre side har vært ok til nå, men i det siste har jeg fått vondt i ribbeina på høyre side da også :-(

Om jeg først sovner så våkner jeg etter kun noen timer ig får ikke sove mer. Klarer å sove på sofaen, men da begynner ryggen og bekkenet å krangle.

Gah!! 7 uker igjen...

Ny kjip natt. I natt har babiss presset i alle retninger og det sammen med vond rygg har gjort det umulig å finne en god liggestilling. Er også litt kvalm i natt og hatt masse hetetokter ...

Halsbrann..

Når det gjelder dere som sliter med Halsbrann - så har jeg et godt tips. Jeg slet masse med dette og prøvde alt. Har endelig funnet en kur som hjelper. Bland 1 skje natron i et glass med vann - og drikk dette. Smaker ikke godt - men det er verdt det. Jeg gjør det nå hver kveld og har nesten ikke hatt Halsbrann siden - bare noen få ganger på morningen eller dagen.

God natt folkens!

Ahh for en kjip natt.. Har hatt det på samme måten som deg Kaja_07.. Vondt i ryggen og bekken og verking nedover beina. Hetetokter og en spinnvill baby. Litt rart egentlig for han var helt turbo i hele går kveld også så var et helt annet bevegelses mønster i går kveld og natt. Vi får jo bare håpe på at det er et tegn på noooe? 14 dager til termin i dag..

Her har natten vært preget av 4 åring som spyr :P Jippi!

Når 3 åring endelig har begynt å sove hele natten (våknet alltid to ganger pr natt pga mareritt) så kommer omgangssyken!

Så når det ikke er gravidkroppen som hindrer søvn kommer det alltids ett eller annet i veien likevel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...