Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #1 Del Skrevet 17. november 2012 Hei! Vi kjøpte åpen donorsæd med utvidet profil fra Cryos i forrige uke, og hadde tenkt å ta vare på donorens brev, bilde og annen informasjon. Nå er jeg inseminert, men til min store forskrekkelse oppdaget jeg at denne donoren nå er fjernet fra Cryos donorliste. Dermed er ikke informasjonen tilgjengelig lenger. Har noen andre opplevd dette?Har vi krav på å få denne informasjonen når vi faktisk har kjøpt utvidet profil?Jeg har skrevet mail til Cryos om dette, men er litt opprørt..så trenger et svar raskt..hva har skjedd- har vi kjøpt utvidet profil til ingen nytte? Nå føler vi oss litt lurt, men jeg håper alt bare er en formalitet og at vi eventuelt får tilsendt den informasjonen vi har betalt for! Dere som har erfaring med å handle hos Cryos- hva sier dere? Anonym poster: 4a162d2b23a85f571f296daa887566a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991137-kj%C3%B8p-av-%C3%A5pen-donors%C3%A6d-fra-cryos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå