Gå til innhold

Da har vi bestemt 5 navn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for all god hjelp,så langt :) Vi må bestemme oss litt fort, for lille gutt er snart 3mnd alt.

Navnene er :

Dag Emil

Ask Ferdinand

Jan Fredrik

Kai Ruben

Jon Kristian

Hva passer best med Ole Johannes,Max Vebjørn og Per Martin:). Skal til kirken til uka og få en døpsdag,så da vil presten ha et navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ask Ferdinand er flott!

Dag Emil er mer anonymt men glir fint inn i rekken av navn.

:)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg likte faktisk Kai Ruben eller Jon Kristian :)

Ferdinand ble litt for "spesielt" i forhold til storebrødrenes 2.navn som var ganske normale navn :)

Så jeg likte godt Kai Ruben eller Jon Kristian. De var lette og si sammen med brødrenes navn også :)

Lykke til

Skrevet

Ask Ferdinand eller Jon Kristian, de andre var ikke like stilig.

kjempetøffe navn du har på sønnene dine :)

Skrevet

Tusen takk for all god hjelp,så langt :) Vi må bestemme oss litt fort, for lille gutt er snart 3mnd alt.

Navnene er :

Dag Emil

Ask Ferdinand

Jan Fredrik

Kai Ruben

Jon Kristian

Hva passer best med Ole Johannes,Max Vebjørn og Per Martin:). Skal til kirken til uka og få en døpsdag,så da vil presten ha et navn.

Dag Emil : Utrolig fint

Ask Ferdinand : NYDELIG

Jan Fredrik : Veldig Pent

Kai Ruben ; Kai er veldig fint,men synes dessverre Ruben er veldig Harry.

Jon Kristian : Helt greit,men synes kanskje Tor Kristian eller Jan Kristian passer bedre :)

Skrevet

He, he.. da likte dere forslaget mitt likevel :-P stemmer for Jon Kristian! Jan Fredrik er også pent! Synes disse passer best til brødrenes navn! :-) lykke til med valget!

Skrevet

Takk for all god hjelp :) Gutta mine liker best Dag Emil og jeg har falt veldig for Ask Ferdinand :). Men pappan er ikke så enig i det,så får tenkte litt til :). Fint med mer hjelp :)

Skrevet

Synes de 2 dere sitter igjen med er Klart finest :). så blir bra uansett hvem dere velger av de 2 :)

Skrevet

1. Ask Ferdinand

2. Jon Kristian

3. Dag Emil

4. Jan Fredrik

5. Kai Ruben

Skrevet

Ask Ferdinand var definitivt finast. Dei andre var litt typiske dobbel navn, men Ask Ferdinand blei liksom noko eget, og passa derfor bedre med brødrene sine navn.

Skrevet

Likte både Ask Ferdinand og Dag Emil. Men synes de ble fine hvis du stokker litt om på de også, Ask Emil eller Dag Ferdinand :)

Skrevet

Takk for svar :). Vi vil ha det slikt vi har satt opp:)

Skrevet

Bruker dere begge navn på brødrene til daglig, eller bare det første? Tenker at Max og Ask blir ganske likt. Lett å slå krøll på tunga hvis du skal snakke om Max og Ask sammen.

Skrevet

Ja bruker Ole Johannes, Max Vebjørn og Per Martin til vanlig :) ser ikke vitsen med 2 navn hvis man bare bruker et :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...