Gå til innhold

I natt vil jeg at det skal skje!

Anbefalte innlegg

Mille måne, jeg blir sprø av å tolke kroppen min, tegn, manglende tegn... blabla og atter bla!!

Nå ble jeg strippet i går, med modnings og igangsetningsaku. Ikke termin før 22.11, men pga at jeg faktisk hadde 2 cm, var middels moden,proppen gått har stor jente i magen og risikosvangerskap så fikk jeg litt "hjelp" på veien.

Hadde rier i hele natt, (MAS) og tidvis regelmessige.KLokken 08:00 var alt borte, og i dag har jeg egentlig ikke kjent stort.,, Til nå..

Nå er kynnerene tilbake, masse murringer er tilbake i korsryggen, og jah, samme som i natt egentlig.

Jeg vil ikke gå sånn i flere dager jeg! I NATT SKAL JEG FØDE!

;-)

Noen som blir med? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143991091-i-natt-vil-jeg-at-det-skal-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Jeg skal på akupunktur idag, og skal spørre om hun kan sette ikke modningsakupunktur men den andre sorten? Å om hun kan strippe som hun aldri har strippa før! :P har bare sitti på bade å grått i natt av intense bekkensmerter, og nå gruer jeg meg noe sinnsykt til fødselen. Hordan skal jeg klare det når jeg ikke klarer å bevege eller spre beina :(

Men henger meg på fødsel idag/morgen da oldemoren min hadde hatt bursdag i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...